جزئیات ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از پنجم اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش صنعت نویس،سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فعال شد بر این اساس متقاضیان می توانند نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اقدام کنند.

بر اساس جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از روز یکشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می شود و تا پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.

همچنین شنبه ۸ تا سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز زمان بارگذاری مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه های علوم پزشکی مبداء و ویرایش توسط دانشجو اعلام شده است و رسیدگی و نتیجه توسط دانشگاه مبداء نیز از روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه تا شنبه ۱۹ تیر سال جاری اعلام می شود.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو از روز یکشنبه ۲۰ تا پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ صورت می گیرد و در نهایت نتیجه توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی شنبه ۲ مرداد تا یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ اعلام می شود.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم‌گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) در روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید