جا خوش کردن بازی چینی ها در موبایل ایرانی ها!

شرکت چینی شاینزون قصد دارد در غیاب شرکت های غربی، جایی برای خود در بازار بازی گوشی های تلفن همراه ایران باز کند و دولت ایران با فعالیت این شرکت موافقت کرده است.
جا خوش کردن بازی چینی ها در موبایل ایرانی ها!

به گزارش صنعت نویس، شرکت چینی شاینزون، یکی از شرکت های چینی است که قصد دارد در غیاب شرکت های غربی، جایی برای خود در بازار بازی گوشی های تلفن همراه ایران باز کند.

وو جون، مدیر عملیات این شرکت در این باره گفت: «ایران آخرین سرزمین دست نخورده ای است که بازار بین المللی بازی های گوشی های تلفن همراه در حال فتح آن است.»

به گفته تحلیلگران، حدود 25 میلیون نفر از مردم ایران طرفدار بازی های تلفن های همراه هستند. تولید کنندگان بازی های غربی مجاز به حضور در بازار ایران نیستند، و این فرصت خوبی در اختیار شرکت های چینی تولید کننده بازی های تلفن های همراه هوشمند قرار می دهد.

شرکت شاینزون گفته، با همکاری شرکای تجاری ایرانی و توزیع کنندگان نرم افزارهای موبایلی این کشور، بازی هایی را در ایران منتشر خواهد کرد. دولت ایران با فعالیت این شرکت موافقت کرده است.

شاینزون که در اوایل امسال حدود 58 میلیون دلار سرمایه گذاری جذب کرده، در تلاش برای گسترش حضور خود در بازارهای خارجی است. این شرکت تاکنون 30 بازی در حدود 20 کشور جهان در انواع مختلف سیمولیشن، استراتژی، مبارزه ای و رول پلیینگ منتشر کرده است. به گفته وو، این شرکت قصد دارد بازی های خود را با مضامینی نظیر فرهنگ چای یا داستان های افسانه ای چینی ارائه کند.

به گفته علی دهقانی، رایزن اقتصادی ایران در سرکنسولگری ایران در شانگهای، ایران و چین دارای تاریخ فرهنگی غنی ای هستند که این موجب تسهیل روابط تجاری آنها می شود.

منبع:تسنیم

افزودن نظر جدید