ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای خرید خودرو k۱۳۲

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش گفت: در خصوص خودرو K۱۳۲ در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود اما در حال حاضر ۶۰ هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام را انجام داده اند.

به گزارش صنعت نویس، محسن‌ناقدی در نشستی خبری با بیان اینکه پس از اتمام تحویل خودروها، دور جدید فروش فوق العاده آغاز خواهد شد، گفت: از 25 آبان ماه سال 98 ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای فروش فوری نداشته است و همه فروش های فوری قبل از زمان تعهد تحویل داده شده است.

وی با بیان این که با افزایش تولید به دنبال کاهش تعهدات معوق هستیم، گفت: در 4 ماه نخست امسال و 6 ماه پایانی سال گذشته ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای خود ایجاد نکرده است.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در امور بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش ایران با اشاره به اینکه با روند کنونی تولید وتحویل خودرو به مشتریان ، تعداد تعهدات معوق 13 محصول این خودرو به روز شده است گفت: البته از ابتدای سال جاری تا 18 تیرماه 93 هزار و 44 دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: باوجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز 70 درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است .‌

ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودروهای ناقص، تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهدیافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا 18 تیرماه ، 105 هزارو 231 دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 34درصد رشد نشان می دهد.

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری ، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو ، یکپارچه سازی سیستم تحویل در هفت سایت تولیدی ، کاهش توقف خودروها در نمایندگی ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در فروش فوق العاده ١٥هزار دستگاهی اخیر هم تا به امروز ٩ هزار دستگاه از خودروها تحویل شده است.

به گفته ناقدی ، در حال ایجاد میز کار مشتری هستیم که بخش های مختلفی را چون امداد خودرو و خدمات پس از فروش را در بر می گیرد. در این سیستم مشتریان نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود را خواهند داشت.

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش، افزود: در خصوص خودرو K132 در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود ما سعی کرده‌ایم با داخلی سازی قیمت نهایی را کاهش دهیم و در حال حاضر هم ٦� هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام را انجام داده اند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید