با حکم رییس جمهور؛

تکلیف واعظی و نهاوندیان در دولت مشخص شد

رییس‌ جمهور در احکامی جداگانه دکتر"محمود واعظی جزء" را به عنوان "رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» و دکتر محمد نهاوندیان را به عنوان «معاون اقتصادی رییس جمهور» منصوب کرد.
تکلیف واعظی و نهاوندیان در دولت مشخص شد

به گزارش صنعت نویس، رییس‌ جمهور در حکمی دکتر"محمود واعظی جزء" را به عنوان "رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.
متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمود واعظی جزء
با توجه به ضرورت هماهنگی‌های ستادی در دفتر رییس جمهور و اولویت‌های دولت تدبیر و امید، و با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت «رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت الهی و همکاری اعضای محترم دولت و مسئولان اجرایی، در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور شد

رییس جمهور به استناد اصل 124 قانون اساسی و در حکمی ، دکتر محمد نهاوندیان را به عنوان «معاون اقتصادی رییس جمهور» منصوب کرد.
متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمد نهاوندیان
به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون اقتصادی رییس جمهور» منصوب می‌شوید.
توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع:جام جم آنلاین

افزودن نظر جدید