خودرو اخراجی برگشت

تولید دوباره پراید 111 در سایت مرکزی سایپا

در شرایطی که سایپایی ها چند هفته پیش تولید پراید 111 (هاچ بک) را متوقف کردند، یک مقام مسئول در این شرکت خبر از بازگشت خودرو موردنظر به خط تولید داد.
تولید دوباره پراید 111 در سایت مرکزی سایپا

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، پراید 111 تا همین چند هفته پیش در سایت کاشان سایپا به تولید می رسید، اما مسئولین این شرکت ناگهان تصمیم گرفتند این محصول را در راستای "برنامه جامع حذف پراید"، زودتر از سایر مدل ها کنار بگذارند.
با اعلام خبر حذف پراید 111 اما قیمت این محصول به شدت افزایش یافت و از مرز 24 میلیون و 500 هزار تومان نیز گذشت. حال در این شرایط، یک مقام مسئول در سایپا اعلام کرد به دلیل مخالفت وزارت صنعت،معدن و تجارت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بدون جایگزین پراید، مدل 111 به خط تولید این شرکت باز خواهد گشت.
وی همچنین با اشاره به واگذاری 50 درصد از سایت سایپا کاشان به سیتروئن، گفت:یکی از دلایل توقف تولید پراید 111 در کاشان، کاهش ظرفیت تولید آن پس از واگذاری نصف این سایت به سیتروئن بود.
به گفته این مقام مسئول، پراید 111 به زودی و پس از رفع برخی ایرادات فنی، در سایت مرکزی سایپا (سایت تهران) به تولید خواهد رسید.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

سلام آقا ما باید چجوری حرف یازده ملیون نفرجون رودرموردتولید111به شمابرسونیم ماقبل از متوقف شدن تولیدش باشرکت تماس گرفتیم گوشی واسه شنیدن نبود

سلام خواهشمندیم به حرف ماجون ها گوش کنید111روتولید کنید بااپشن بیشتربانام+111SEاین حرف مایازده ملیون نفرجون ماقبل از متوقف شدن تولیدش باشرکت تماس گرفته این گوشی برای شنیدن نبود ونسست

افزودن نظر جدید