تولید انبوه اتوبوس آمبولانس ایران‌خودرو دیزل

گروه صنعتی ایران خودرو با همت و تلاش مجموعه سازندگان داخلی، در مدت کوتاهی موفق به خودکفایی و تولید انبوه اتوبوس آمبولانس شد. تولید داخل این محصول علاوه بر تقویت ناوگان امدادی و ارتقای کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، سبب حذف ارزبری خرید آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از منابع خارجی شده است.
تولید انبوه اتوبوس آمبولانس ایران‌خودرو دیزل

به گزارش صنعت نویس،در همین زمینه، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تامین داخل اتوبوس آمبولانس مورد نیاز اورژانس کشور قدردانی کرده است.
اتوبوس آمبولانس ایران‌خودرو دیزل که در فاصله زمانی ۳۵ روزه از عقد قرارداد با اورژانس کشور به تولید انبوه رسیده و نخستین دستگاه آن در اسفندماه سال گذشته تحویل شده، با ظرفیت برابر با ۹ دستگاه آمبولانس ون، امکانات بالایی را برای درمان بیماران در اختیار ناوگان اورژانس کشور قرار داده است.
این اتوبوس‌ها دارای ۹ تخت بیمار با تجهیزات کامل از جمله تخت CPR است که نیازهای درمانی هموطنان به ویژه در شرایط بحرانی مانند تصادفات زنجیره ای، بلایای طبیعی سیل و زلزله را مرتفع خواهد کرد.
اتوبوس آمبولانس های تولیدی ایران خودرو دیزل همچنین دارای استانداردهای فنی و آلایندگی روز و برابر با انواع مشابه خارجی بوده و از تجهیزات و امکانات رفاهی مناسبی بهره می برد.
ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید