توضیح پلیس درباره پیامک های بدحجابی

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ممکن است به هنگام نوشتن پلاک یا پانچ و تایپ کردن توسط همکاران ما اشتباهی صورت گیرد، افزود: ما در بررسی‌ها، اظهارات خود مراجعه کنندگان را ملاک رسیدگی قرار می‌دهیم. ممکن است حدود یک درصد از این پیام‌ها اشتباه ارسال شود.

به گزارش صنعت نویس،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میزان خطای ارسال این پیامک‌ها به مالکان وسایل نقلیه چقدر است و پلیس برای رفع این مشکل چه برنامه‌ای دارد؟، اظهار کرد: ممکن است حدود یک درصد از این پیام‌ها اشتباه ارسال شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ممکن است به هنگام نوشتن پلاک یا پانچ و تایپ کردن توسط همکاران ما اشتباهی صورت گیرد، افزود: ما در بررسی‌ها، اظهارات خود مراجعه کنندگان را ملاک رسیدگی قرار می‌دهیم.

او گفت: اگر فردی که به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه می‌کند گله یا سوالی دارد، ما مبنا را بر صحت گفتار مراجعه کننده گذاشته‌ایم.

سردار رحیمی با بیان اینکه پس از اعتراض، به افراد برگه‌ای را تحویل می‌دهیم و مبنا‌ی کار اظهارات فرد معترض است، گفت: ما نمی‌توانیم به خاطر تعداد کمی اشتباه، کار را تعطیل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: امنیت جامعه، جزئی از وظایف پلیس است و باید در این راستا تلاش کنیم و اگر ایرادی وجود داشت، آن را برطرف کنیم.

او گفت: در حال حاضر نیز میزان این نوع خطاها را کم کرده‌ایم و به زیر یک درصد رسیده و در حال برطرف کردن کامل موضوع هستیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه قطعا این خطا بر طرف می‌شود، گفت: به شهروندان قول می‌دهیم که همین مقدار کمتر از یک درصد خطا هم برطرف شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید