توضیحات سیف درباره بخشنامه بخشودگی جرایم زیر 100میلیون

رییس کل بانک مرکزی درباره بخشنامه بخشودگی جرایم زیر 100 میلیون تومانی نیز گفت: این بخشنامه بعد از ابلاغ از سوی بانکها عملیاتی خواهد شد .
توضیحات سیف درباره بخشنامه بخشودگی جرایم زیر 100میلیون

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایرنا در بخشنامه جدید 16 ماده ای رییس کل بانک مرکزی که دهم بهمن ماه منتشر شد، بدهکاران حقیقی و حقوقی از هم تفکیک شده اند و سقف بدهکاران حقیقی نیز یک میلیارد ریال افزایش یافته است. با این بخشنامه ، ممنوعیت خروج اشخاص حقیقی با بدهی سه میلیارد ریال و مدیران اشخاص حقوقی با بدهی پنج میلیارد ریال یا بالاتر که فاقد وثیقه های ارزنده و کافی از جمله اموال غیرمنقول (ملک) و اموال منقول (سپرده یا سایر وثایق قابل قبول) باشند، قابل طرح است.

ولی الله سیف روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: شرایط اقتصادی کشور و مناسبات بانکی مسیر خود را طی می کند .
وی در خصوص دستور رییس جمهوری امریکا و تاثیر آن بر مبادلات تجاری کشور نیز اظهار داشت: ما با آمریکا مبادلات تجاری نداریم ولی برخی از هموطنان مقیم امریکا هستند و باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد؛ ولی در فعالیت های اقتصادی نقش موثری ندارد .
رییس کل بانک مرکزی در خصوص اظهارات وزیر اقتصاد و دارایی درباره دورقمی شدن تورم گفت: در سال جاری بعد از 25 سال، تورم تک رقمی شد و برنامه ریزی هایی در این مسیر است که این موضوع استمرار داشته باشد و تورم تک رقمی را بطور پایدار شاهد باشیم .
سیف افزود: ما حافظ تورم تک رقمی هستیم تا شاهد رشد اقتصادی پایدار در کشور باشیم .
وی درباره بخشنامه بخشودگی جرایم زیر 100 میلیون تومانی نیز گفت: این بخشنامه بعد از ابلاغ از سوی بانکها عملیاتی خواهد شد .

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید