تلفيق واحد الفين با واحد PHD پتروشيمي جم براي نخستين بار در جهان

مديرعامل پتروشيمي جم از تلفيق واحد الفين با واحدPHD اين شركت براي نخستين بار در جهان خبر داد.

مديرعامل پتروشيمي جم از تلفيق واحد الفين با واحدPHD  اين شركت براي نخستين بار در جهان خبر داد.

حسين ميرافضلي در مراسم معارفه مدير جديد فروش و بازاريابي شركت با اشاره به اصلاح واحد ها اظهار كرد: براي نخستين بار در جهان توانستيم در پتروشيمي جم واحد الفين را با واحد phd تلفيق كنيم كه اين كار در جهان نادر است و اميدوارم نتايج مثبتي براي شركت داشته باشد.

مديرعامل پتروشيمي جم با تاكيد بر بهينه سازي واحد ها و افزايش بهره وري شركت ، خاطرنشان كرد: اخيرا با همت كاركنان موفق شديم كه در واحد PE اصلاحاتي انجام دهيم و با اين تغييرات توانستيم گريد LN را در اين واحد به توليد برسانيم كه با توجه به بازار مناسب اين گريد در فروش و سود آوري شركت تاثير بسزايي خواهد داشت.

وي با بيان اينكه بايد سياست فروش مويرگي را در پيش بگيريم اظهار داشت: با افزايش مجتمع هاي پتروشيمي در كشور قطعا در سال هاي آينده بازار محصولات پتروشيمي اشباه خواهد شد و بايد به اين سمت برويم كه فروش محصولات را به صورت بدون واسطه انجام دهيم تا حاشيه سود خودمان افزايش يابد و با مشتريان مستقيم در ارتباط باشيم.

ميرافضلي با اشاره به طرح توسعه اي پتروشيمي جم تصريح كرد: با توجه به طرح توسعه اي كه بنا بر اجرا داريم اميدواريم در 5 سال آينده پتروشيمي جم را 2 برابر كنيم.

در اين مراسم ، مجيد بختياري از مديران خريد ذوب آهن اصفهان به عنوان مدير جديد فروش و بازاريابي پتروشيمي جم معرفي شد.

روز نو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید