تغییر مسیر بورس در پایان معاملات امروز

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و یکمین روز از اسفند ماه با ۱۶۵ واحد رشد به پله ۹۶ هزار و ۱۹۴ واحدی صعود کرد.
تغییر مسیر بورس در پایان معاملات امروز

به گزارش صنعت نویس، در معاملات امروز تعداد ۱ هزار ۵۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال در بیش از ۶۹ هزار و ۸۶۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۵۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۷۶ واحد، شاخص بازار اول با ۱۵۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۴۹ واحد افزایش همراه بودند.
نماد‌های پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو با رشد و زامیاد، سایپا دیزل، مدیریت صنعت شوینده، سایپا و ماشین سازی اراک با روند کاهشی به کار خود پایان داد.

معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با افزایش بیش از ۱ واحدی، به پله ۱۰۸۲ واحدی رسید.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۱۰ هزار و ۶۴۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۳۶۲ هزار ریال در بیش از ۳۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
در معاملات بازار فرابورس نماد‌های صنعت روی زنگان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، توکاریل، گروه صنایع کاغذ پارس و آتیه داده پرداز با روند صعودی و گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با روند نزولی و به کار خود پایان دادند.

منبع:میزان

افزودن نظر جدید