تغییر مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه "پلاسکو"

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آماده باش امکانات، تجهیزات و ناوگان این حوزه جهت مدیریت تردد، پشتیبانی و رصد حادثه ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارشصنعت نویس به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، مازیار حسینی با اشاره به حادثه آتش سوزی و ریزیش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری گفت: از لحظه ابتدایی وقوع حادثه شورای مدیران و معاونین این حوزه با تشکیل جلسات بحران با رصد و مدیریت شرایط اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با رصد آنی، از لحظه اول حادثه نسبت به ارسال اطلاعات لازم و هماهنگی امور اقدام کرده و به صورت مستمر، آتش نشانی، اورژانس، راهنمایی رانندگی و سیستم‌های مختلف حمل و نقل عمومی را در جریان آخرین اطلاعات قرار داده است.

به گفته حسینی، محدودیت‌های ترافیک ویژه‌ای در محدوده‌های حاشیه و منتهی به چهارراه استانبول و خیابان جمهوری پیش بینی شده که با هماهنگی و همراهی نیروهای راهور در خصوص اجرای آن اقدام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با دعوت از شهروندان به استفاده هرچه بیشتر از مترو یادآور شد: با توجه به فعالیت‌های نیروهای امدادی و مدیریت بحران برخی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تغییر مسیر مواجه شده که این امر ممکن است تا اواسط هفته آینده تداوم داشته باشد که اطلاعات و نحوه تغییرات از طریق رسانه‌های گروهی و تابلوهای محلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه دلخراش تاکید کرد: شهروندان و به خصوص کسبه و ساکنین همجوار چهارراه استانبول می‌توانند با عدم حضور و به حدقل رساندن میزان تردد خود نیروهای امدادی و مدیریت بحران را در امدادرسانی بهتر و عادی‌سازی امور یاری کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید