تعداد یارانه بگیران در سال ۹۷ مشخص شد!

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود و در بررسی موضوع هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 97 مصوب کردند که 37 هزار میلیارد تومان به اجرای هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یابد.
تعداد یارانه بگیران در سال ۹۷ مشخص شد!

به گزارش صنعت نویس، وی افزود: اعضای کمیسیون مصوب کردند که 23 هزار میلیارد تومان از این اعتبارات برای پرداخت یارانه نقدی به همه اقشار اختصاص یابد و 7 هزار میلیارد تومان نیز به طور خاص برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هزینه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 اظهارداشت: بر این اساس 3700 میلیارد تومان از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها در بخش بهداشت و درمان و 3 هزار و 300 میلیارد تومان دیگر نیز برای یارانه نان و گندم هزینه خواهد شد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه اقشاری که مشمول دریافت یارانه نقدی می‌شوند عبارتند از مددجویان کمیته امداد 4 میلیون و 800 هزار نفر، افراد تحت پوشش بهزیستی 3 میلیون و 600 هزار نفر، افراد ساکن دهستان‌ها 8 میلیون نفر، بیماری‌های خاص یک میلیون نفر، عشایر یک میلیون نفر، ایثارگران یک میلیون و 750 هزار نفر، بازنشستگان 4 میلیون و 800 هزار نفر و اقشار نیازمند 11 میلیون نفر.

منبع:فارس

افزودن نظر جدید