تصویر لو رفته از سومین ردپای ایران خودرو بر پژو 207

ایران خودرو در حال آماده سازی نسخه کراس پژو ۲۰۷ است. درواقع این سومین ردپای ایران خودرو بر این خودرو به حساب می آید. پس از فیس لیفت و نسخه صندوق دار، اکنون نوبت به کراس شدن این خودرو رسیده است.
تصویر لو رفته از سومین ردپای ایران خودرو بر پژو 207

به گزارش صنعت نویس، ظاهرا ایران خودرو در حال یک خانه تکانی اساسی، البته بر روی محصولات قدیمی خود است تا حداقل در مقابل چینی های ارزان قیمت کم نیاورد. این شرکت به خوبی از چینی ها یاد گرفت که در درجه اول حداقل باید جرات یک سری کارهای ابتدایی را داشته باشد.

در هر صورت اکنون ایران خودرو بیشتر از هر خودروساز دیگری از چینی ها الگو گرفته و سعی در عرضه پژو ۲۰۷ کراس دارد. هرچند مدت زیادی از حضور این خودرو می گذرد و برای ارائه یک تیپ جدید خیلی دیر شده است. اما تجربه ثابت کرده است که حداقل در ایران این مورد صدق نمی کند!

تصاویری از پژو ۲۰۷ کراس در شبکه های اجتماعی در حال منتشر شدن است. اما شاید جالب توجه ترین نکته در مورد این خودرو، وجود سقف پانورامیک در این خودرو می باشد. سقف پانورامیک یا سانروف بزرگ، هر چه اسمش باشد، قطعا بیشتر از کراس شدن این خودرو به مذاق ایرانیان خوش خواهد آمد.

همانگونه که می دانید، چندی پیش تصاویری از یک پژو ۲۰۷ مجهز به سقف پانورامیک منتشر شده بود که اکنون در تیپ کراس این خودرو در حال تبدیل شدن به واقعیت است. وجود احنای سقف و شیشه جلو در تصاویر جدید، گواه همین مسئله است.

نسخه خارجی ۲۰۷ کراس

دومین نکته درمورد این خودرو این است که طراحی نسخه کراس این خودرو توسط خود ایران خودرو صورت گرفته است. با توجه به اینکه نسخه کراس این خودرو در حال حاضر نیز در برخی بازارهای در حال توسعه موجود است. اما ایران خودرو ظاهرا سعی کرده است که کاملا شبیه به هم نباشند و دست به طراحی جدیدی زده است.

از این مسائل که بگذریم همانند هر خودروی کراسی، این خودرو نیز با افزایش ارتفاع روبه رو بوده است. با اضافه کردن پایه های باربند و فلاپ های اطراف نیز، کار کراس کردن این خودرو تمام می شود.

رینگ های جدید، سپر برآمده عقب به سبک GT و با دو خروجی اگزوز، از دیگر نکات جالب توجه این خودرو به حساب می آید که امیدواریم در نسخه تولیدی نیز شاهدشان باشیم.

این خودرو از لحاظ فنی (اگر از سیستم تعلیق فاکتور بگیریم) هیچ تغییری به خود ندیده است و از همان موتور TU5 استفاده خواهد کرد، اما به احتمال بسیار زیاد مجهز به فرمان برقی خواهد بود. از لحاظ امکانات نیز، بجز سقف پانورامیک، اطلاعات بیشتری در دست نیست. همچنین ناگفته نماند که نوشته ALX در نمای جانبی این خودرو نشان از اتوماتیک بودن این خودرو دارد.

در هر صورت این خودرو آزمایشی بوده و احتمال تغییرات و بروز رسانی در آن وجود دارد.

منبع:پدال نیوز

افزودن نظر جدید