تشکر نماینده سیرجان از مدیرعامل مس

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص پتانسیل‌های بخش معدن برای رشد و توسعه اقتصادی کشور گفت: بدون شک و بنا به گفته مقام معظم رهبری معادن جایگزینی خوبی برای اقتصاد نفت محسوب می‌شود و برای به شکست کشاندن طرح‌های دشمن نیاز به حمایت ویژه از بخش معدن داریم.

صنعت نویس:حسن‌پور با بیان این‌که‌ هم‌اکنون شاهد حرکت‌های خوبی در بخش توسعه معادن هستیم اظهار داشت: از زحمات دکتر خداداد غریب‌پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو و دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس که با سرعت بخشی به طرح‌های توسعه به دنبال جهش تولید و شکوفایی بخش معدن در استان کرمان؛ که از ذخایر معدنی زیادی برخوردار است؛ هستند تشکر می‌کنم.
به گفته نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم‌اکنون در راستای رونق بخشی به تولید و جهش تولید در بخش معدن هماهنگی خوبی بین مجلس و وزارت صنعت و شرکت‌های معدنی وجود دارد و امیدواریم بر پایه این تعامل امسال تولید معادن جهش ویژه‌ای داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه معادن مطابق با برنامه ششم توسعه باید پیشران تولید و توسعه اقتصادی کشور باشند گفت: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های معدنی کشور استفاده کنیم و در این راستا اقدامات قابل‌تقدیری از سوی دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس برای توسعه و افزایش تولید در معادن مس انجام شده است.
حسن‌‌پور با اشاره به افتتاح طرح‌های توسعه اخیر صنعت مس در استان کرمان با دستور رئییس جمهور گفت: همه این طرح‌ها علاوه بر ویژگی خوب زیست محیطی منجر به افزایش تولید مس در استان کرمان می‌شود که با تلاش پرسنل صنعت مس و با تکیه بر توان داخلی به دست آمده است.
وی تأکید کرد: امیدواریم با هماهنگی بین بخشی در سال جهش تولید شاهد تأمین یک‌سوم ارز موردنیاز کشور از سوی بخش صنایع معدنی کشور باشیم.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اعلام آمادگی مجلس یازدهم برای فراهم کردن زمینه‌های جهش تولید گفت: در این راستا مجلس در صورت نیاز آمادگی برطرف کردن موانع قانونی و اصلاح قوانین بخش معدن در جهت افزایش تولید را دارد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید