تشکر ایران‌خودرو از بانک مرکزی

فرشاد مقیمی از رئيس کل بانک مرکزی برای حمایت از صنعت پیشرو کشور و سرعت بخشيدن به فرآيند پرداخت تسهیلات ۲۵۰۰ هزار میلیاردی به ایران‌خودرو قدردانی کرد.

قدردانی ایران‌خودرو از حمایت‌های بانک مرکزی از خودروسازان
ایکوپرس_ مدیرعامل ایران‌خودرو در این‌باره گفت: حمایت دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی از صنعت خودرو علاوه بر این‌که سبب ایجاد رونق در خطوط تولید خودروسازان شد، حفظ اشتغال در اين صنعت و بازگشت به کار هزاران نیروی انسانی در قطعه‌سازی کشور را به دنبال داشته است.
وی با بیان این‌که همدلی و اتحاد ایجاد شده یقینا با تداوم حمایت‌ها از این صنعت ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ایران‌خودرو توانسته رکورد تولید در ۲۰ ماهه گذشته را در دی ماه امسال با تولید بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو بشکند و تثبیت این شرایط صرفا با حمایت از این شرکت در تامین نقدینگی و تزریق به قطعه‌سازان میسر خواهد شد.
مقیمی در پایان ضمن قدردانی از دكتر همتي رئيس كل بانک مرکزی گفت: تسريع در تزریق این منابع و اختصاص تسهیلات مربوط به مصوبه شوراي پول و اعتبار در مهلت زماني محدود باقي مانده تا پايان سال و افزايش تقاضاي محصولات در اين ايام، مسیر روشنی را پیش روی ایران‌خودرو و صنعت خودروی کشور خواهد گشود.
ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید