ترکیب هیات مدیره سومین انجمن قطعه‌سازان

لیست کامل اسامی کاندیداهای حاضر در جلسه انتخابات انجمن صنفی کشوری قطعه‌سازان در دوم بهمن ماه مشخص شد.

انتشار خبری با موضوع ایجاد یک انجمن صنفی جدید در صنعت قطعه‌سازی کشور، طی سه روز گذشته واکنش‌های بسیار زیادی را به همراه داشته است.

محتوای این واکنش‌ها نشان‌دهنده آن است که جامعه قطعه‌سازی و حتی بسیاری از اعضای فعال در هر دو تشکل انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور از این اقدام بی اطلاع بوده‌اند.
بر این اساس در نتیجه پیگیری‌های انجام شده، لیست کامل اسامی کاندیدهاى این انتخابات که در جلسه دوم بهمن‌ماه حضور یافته‌اند، به همراه اسامى منتخبین بدست آمده که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.
اسامى کاندیداهای حاضر در جلسه یاد شده به شرح زیر است:
رمضانعلى پورمجیب، محمدباقر رجال، محمدرضا نجفى منش، غلامعلى قرائى، غلامحسین بابازاده، محسن رزمخواه، جعفر نصیرى به عنوان قطعه سازان حاضر از استان تهران، حسین بحرینیان و مهدى صادقى از استان خراسان، ابراهیم احمدى و ناصر رحیمى از استان اصفهان، گلوردى گلستانى و محمود نجفى سهى استان سمنان، یونس پایدار، حسین زاده و موسوى خطیبى از استان آذربایجان شرقی.
از میان کاندیداهای نام‌برده، اسامى منتخبین به این شرح است:
رمضانعلی پورمجیب، حسین بحرینیان، ابراهیم احمدى، محمدباقر رجال، یونس پایدار، گلوردی گلستانى، محمود نجفى سهى، محمدرضا نجفى منش و غلامعلی قرایى به عنوان ۹ عضو هیات مدیره انتخاب شدند.
نکته قابل توجه این است که در میان اسامی عنوان شده، نام رئیس انجمن قطعه‌سازان ایران و رئیس سابق انجمن صنایع همگن و قطعه‌سازی کشور به چشم می‌خورد.
لازم به ذکر است انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران ۲۴ سال قبل تاسیس شد و مجوز فعالیت خود را از وزارت کار دریافت کرد. پس از آن انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور مجوز فعالیت انجمن همگن را از وزارت صنعت و معدن دریافت کرد.
بر این اساس با ایجاد انجمن جدید به عنوان سومین تشکل ایجاد شده در این صنف که به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، این سوال ایجاد می‌شود که چگونه امکان صدور مجوز دو انجمن در یک صنف وجود خواهد داشت.
منبع:قطعه نیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید