ترانزیت خودرو در بندر لنگه رکورد زد

برای نخستین بار طی سال جاری در یک روز و درمدت 15 ساعت کاری، میزان تخلیه خودرو در رویه ترانزیت خارجی ازلندینگ کرافت و موتورلنج در بندرلنگه به مرز 850 دستگاه رسید.

محمود صابری گفت: برای نخستین بار در بندر تجاری لنگه، 850 دستگاه خودرو سواری طی مدت 15 ساعت از شناورهای فلزی و چوبی تخلیه شد که این یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می‌شود.

به گزارش صنعت نویس،وی افزود: ثبت این رکورد حاصل تلاش پرسنل واحد بندری و دریایی لنگه و با مشارکت 35 شرکت کارگزار بخش خصوصی انجام پذیرفته است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: محموله های تخلیه شده خودروهای سبک و سنگین است و به شکل ترانزیت وارد بندر تجاری لنگه می شود.
وی گفت: این خودرو ها به مقاصد کشور های آسیای میانه و عراق ترانزیت می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این بندر به عنوان دومین بندر ترانزیتی خودرو در کشور است که در رهگذر بین المللی شمال- جنوب قرار دارد.

آنطور که روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان می‌گوید، کاهش هزینه و زمان معطلی مشتریان در این بندر با استقرار ارگان‌های مرتبط نظارت بر فرآیندهای گمرکی و بندری از طریق راه‌اندازی سیستم پنجره واحد تجاری از عوامل تاثیرگذار در ارتقای جایگاه بندرلنگه است.

منبع:اقتصادنیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید