ترامپ: در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده است

ايسنا : رئیس جمهور آمریکا در توجیهی مسخره برای ضروری جلوه دادن ساخت دیوار مرزی مکزیک با این ادعا که در مرز مکزیک سجاده نماز پیدا شده بار دیگر تلاش کرد مسلمانان را با "تروریسم" مرتبط کرده و افکار عمومی را منحرف سازد.

آناتولی گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حالی روز جمعه در توییتش خبر از کشف سجاده نماز در نزدیکی مرز آمریکا با مکزیک داده که هدفش توجیه ادعاهای قبلی‌اش مبنی بر حضور "تروریست‌های تندرو" در میان مهاجرانی است که از مرز مکزیک به صورت غیر قانونی وارد خاک آمریکا می‌شوند. ترامپ به یک گزارش روز چهارشنبه روزنامه‌ واشنگتن اگزماینر اشاره کرد که در آن یک گله‌دار در ایالت نیومکزیکو که نامش فاش نشده مدعی شده نزدیک مرز جنوبی سجاده‌ای دیده و مشاهده کرده که افراد چینی، آلمانی، روسی و اهل جمهوری چک نیز از این مرز عبور می‌کنند. آنا گیاریتلی، نویسنده این مقاله دبیر مطبوعاتی سابق فدراسیون اصلاحات مهاجرتی آمریکا است؛ سازمانی که از سوی مرکز حقوق فقرای جنوبی در آمریکا به عنوان یک گروه مروج نفرت شناخته می‌شود. این گله‌دار گفت: افراد زیادی می‌آیند و فقط اهل مکزیک نیستند. مردم و عموم افراد درست تهدید تروریستی را درک نکرده‌اند. این چیزی است که واقعا ترسناک است.

شما نمی‌دانید که چه چیزی از مرز عبور می‌کند. طبق این گزارش این گله‌دار خاطر نشان کرد:‌ ما اینجا سجاده پیدا کرده‌ایم. این فقط اتباع مکزیک نیستند که از مرز عبور می‌کنند. این گله‌دار اما اذعان کرد به این که هنوز کسی را از خاورمیانه ندیده که در میان این مهاجران غیر قانونی باشد و خود رسانه‌ گزارش دهنده نیز هیچ سند و مدرکی از یافت شدن جانماز نداده است. این درحالی است که ترامپ روی این گزارش تمرکز کرده تا ادعای قبلی‌اش در "ارتباط دادن تروریسم به اسلام و مسلمانان" را توجیه کند. او مدعی شده که خاورمیانه‌ای‌های ناشناس دارند تلاش می‌کنند در چارچوب یک کاروان مهاجرانی که اواخر سال گذشته میلادی از سمت آمریکای مرکزی به سمت جنوب ایالات متحده به راه افتاده وارد خاک آمریکا شوند. ترامپ در توییت روز جمعه خود نوشت: مردم از کشورهای زیادی از مرز جنوبی ما عبور می‌کنند و برخی از آنها یک سورپرایز بزرگ خواهند بود. این در حالی است که ترامپ در عین حال به بهانه هشدار مربوط به عبور تروریست‌ها از مرز آمریکا می‌خواهد طرح خود برای ساخت دیوار در مرز جنوب آمریکا با مکزیک را به پیش ببرد. رئیس جمهور آمریکا پیشتر مدعی "ارتباط اسلام و مسلمانان با تروریسم" شده و گفته بود « اسلام از ما متنفر است»!

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

صد در صد درست فکر کردی .همه مسلمانان از تو متنفرند

افزودن نظر جدید