ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب هراز و چالوس

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در مسیر شمال به جنوب هراز و چالوس ترافیک سنگین است.

صنعت نویس: براساس اعلام این مرکز درمحورهای شمالی ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن‌آباد تا مکارود و ترافیک نیمه سنگین محدوده حصارچم، ولی اباد و پل زنگوله دیده می‌شود.

همچنین تردد تمام وسایل نقلیه سنگین در دوراهی شهرستانک تا مرزن آباد و آزادراه تهران شمال مسیر جنوب به شمال ممنوع است. براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک، گزنگ و پلور ترافیک سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال مسیر شمال به جنوب و آزادراه قزوین ـ رشت مسیررفت و برگشت گزارش شده است. مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد محورهای شهداد ـ نهبندان، خرم آباد ـ پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی هستنند.

این مرکز درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر اعلام کرد که محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود. همچنین بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار۲۳۵ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۷.۶ درصد، کاهش تردد را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱ اوج تردد بین ساعت‌ ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت پذیرفته هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
ایرنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید