ترافیک سنگین در آزادراه های زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر حجم ترافیک در آزاد راه های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین بالا است.

به گزارش صنعت نویس علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با مهر به وضعیت  تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: تردد  در آزاد راه های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین بالا است.

وی اظهار کرد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان زنجان عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر با توجه به بارش باران و برف در استان زنجان سطح جاده ها خیس و لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه و با دقت رانندگی کنند.

شیر محمدی تاکید کرد:خواب‌آلودگی، خستگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن به جلو غیرمجاز  از مهم‌ترین عوامل بروز سوانح جاده‌ای در روزهای اخیر بوده و  از رانندگان انتظار داریم با توجه به طولانی شدن مسیر تردد به دلیل ترافیک پرحجم در جاده‌ها، حتما بعد از چند ساعت رانندگی، در مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی اقدام به استراحت کنند تا ادامه مسیر را با خیالی آسوده رانندگی کنند.

وی گفت:  از ۲۵ تا ۳۰ اسفندماه پارسال به دلیل وقوع چندین سانحه رانندگی، ۵ نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست دادند که  یکی از جان‌باختگان در این ایام، دختربچه دو ساله بود که به دلیل سهل‌انگاری والدینش، جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: در طرح نوروزی پلیس راه  استان زنجان که از ۲۵ اسفند سال گذشته  آغاز شده است  ۸۰ واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان فعالیت دارند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید