تاکید نایب رییس اتحادیه طلا بر خرید طلا

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان همیشگی بودن طلا به عنوان زیورآلات و سرمایه، برخرید مصنوعات طلایی داخلی در جهت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد.
تاکید نایب رییس اتحادیه طلا بر خرید طلا

به گزارش صنعت نویس، مسعود یزدانی طلا را پشتوانه ای برای خانواده های ایرانی دانست و گفت: از گذشته مردم و خانواده های ایرانی به طلا از دو بعد زینتی و سرمایه ای نگاه می کردند و در موارد خاص و احتیاج این طلا بوده که از نظر مالی به کمک آنان آمده است.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر خاطرنشان کرد: به طور معمول ایرانیان در مراسمات و جشن های ملی و مذهبی از زیورآلات به ویژه طلا استفاده می کرده و می کنند و این امر ریشه در فرهنگ و سنت کشورمان دارد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به هنر و صنعت اصیل ایرانی تصریح کرد: صنعت طلای کشورمان دارای سابقه چند هزار ساله دارد و از قدیم هنرمندان و صنعتگران کشورمان با هنر، ذوق و سلقیه خود آثار و مصنوعات بی نظیر طلایی را ایجاد کرده اند که نمونه آن در موزه های معتبر کشور و جهان قابل مشاهده است.

یزدانی علیرغم رشد قیمت طلا تأکید کرد: مصرف کنندگان طلا هیچ وقت از خرید مصنوعات طلا ضرر نمی کنند و همیشه طلا به عنوان یک کالای سرمایه ای ماندگار برای مردم و در کنار آنان باقی مانده است.

وی با بیان رشد سطح کیفی محصولات طلای کشور نیز افزود: کیفیت طلای ساخته شده در کشور طی سالهای اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است و تلفیق هنر ایرانی و تکنولوژی روز دنیا باعث خلق مصنوعات خوب و قابل رقابت در بازارهای جهانی شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با انتقاد از گسترش بدلیجات در کشور طی سالهای اخیر گفت: متأسفانه بسیاری از مردم با توجه به نوسانات قیمت طلا به بدلیجات روی آورده اند که این تغییر رویه باعث هدر رفت پول و اندوخته آنان می شود، و نهایتاً هیچ سرمایه برای ایشان باقی نمی ماند.

این مقام مسوول در اتحادیه طلا و جواهر ضمن درخواست از رسانه ها برای آگاهی بخشی در مورد مضرات استفاده از بدلیجات افزود: این زیورآلات بدلی به علت داشتن سرب و آلیاژهای مضر موجب صدمات پوستی و بهداشتی می شود و به هیچ وجه جایگزین مناسبی برای طلا نیست.

وی اعلام کرد: پیشکسوتان و صنعت طلا و جواهر در جهت رونق این صنف و خروج از رکود و گسترش تولید و اشتغال نظرات و راهکارهای صاحبنظران خود را کتبا به روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران تحویل دهند.

یزدانی در خاتمه از مردم خواست با خرید طلای داخلی از تولید و اشتغال نه در شعار بلکه در عمل حمایت کنند و در جنگ اقتصادی امروز کشورمان مانع خروج ارز از کشور برای ایجاد ایرانی سربلند و آباد شوند.

 

منبع:تسنیم

افزودن نظر جدید