تاخیر در تحویل کوئیک های فروش فوری

در حالی که سایپا قرار بوده کوئیک های ثبت نامی در اسفند ماه سال گذشته را 45 روزه تحویل دهد، هنوز این اتفاق رخ نداده و ثبت نام کنندگان این خودرو کماکان در نوبت انتظار هستند.
تاخیر در تحویل کوئیک های فروش فوری

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، برخی مخاطبان سایت صنعت نویس در تماس با خبرنگار ما عنوان می کنند کوئیک ثبت نامی آنها با گذشت موعد مقرر، هنوز تحویل نشده است. یکی از ثبت نام کنندگان کوئیک در این مورد به گفت:بنده نیمه اسفند سال گذشته در طرح فروش فوری کوئیک دنده ای شرکت  و 59 میلیون تومان نیز پرداخت کردم. وی با بیان اینکه قرار بود 45 روزه کوئیک بنده را تحویل دهند، افزود:الان سه ماه و نیم از زمان ثبت نام من می گذرد اما هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته ام. او ادامه داد:با سایپا هم که تماس می گیریم، می گویند فعلا خبری نیست و باید صبر کنید.

این مشتری تاکید کرد:بنده به هوای اینکه فروش فوری است و خودرو را 45 روزه تحویل می گیرم، در طرح سایپا شرکت کردم؛ نمی دانم این چه فروش فوری است که سه ماه و نیم گذشته و خودرو را هنوز تحویل نداده اند.

مدیرفروش سایپا اما اخیرا اعلام کرده که تمام کوئیک های پیش فروش شده تا اواخر مهر امسال تحویل داده خواهند شد. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

بنده اسفند اوایل اسفند ۹۷ فروش فوری سی روزه کوییک ثبت نام کردم الان بعد از گذشت ۵ ماه هنوز ماشین رو تحویل ندادند. وقتی هم زنگ میزنم به امور مشتریان میفرمایند صبر کنید معلوم نیست شاید سه ماه دیگر فاکتور بشه‌. واقعا متاسفم بر سایپا متقلب

من در 17 اردیبهشت فروش فروی با تحویل 30 کوییک ثبت نام کردهام ولی هروقت با امور مشتریان تماس میگیرم میگن معلوم نیست کی تحویل دهند

با سلام سایپا با بد عهدی و عدم پاسخگویی واقعا اعتماد به حمایت از تولیدات داخلی را زیر؟؟؟ برده و آبروی هر قراردادی را برد من تاسف می خورم چگونه یک شرکت ایرانی چگونه به هم وطنان خود اینگونه بی احترامی و دروغ مگه و هیچ کسی برخورد نمی کنه؟

به هیچ شرکت سازنده خودرو نباید اعتمادکرد.چون به هیچ یک از تعهدات خود عمل ننموده و هیچ جا و مرجعی جهت پاسخ گویی و اعاده حق وجود ندارد.

اعتقاد به این مطلب که به هیچ یک از شرکت های سازنده خودرو نباید اعتماد کرد.زیرا هیچ وقت به مشتریان احترام نگذاشته و به تعهدات خود عمل نمی نمایند و هیچ نهاد یا ارگانی جهت احقاق حق مشتری و رسیدگی به شکایت انها وجود ندارد.

من 98/02/15 فورش فوری کوییک با تحویل 30 روزه ثبت نام کردم اما تا این تاریخ از تحویل ماشین خبری نیست.واقعا کشور منحصر به فردی داریم همه چیزش با کشورهای دیگه فرق میکنه.شرکت سایپا به خودش اجازه میده هرجور دوست داره قرارداد ببنده و عمل نکنه کسی هم نیست جوابگو باشه و جلوش رو بگیره .باز بگین جنس ایرانی بخرید.

بنده هم در اردیبهشت کوویک ثبتنام نمودم امروزکه 19اردیبهشت است هنوزفاکتورنشده قراربود30روزه تحویل دهندولی هیچکس پاسخ نمیدهد ما که به فرمان رونق تولیدملی لبیک گفتیم باید اینهمه زجربکشیم.پیگیری کنید

بنده در اردیبهشت 98 یک دستگاه کوویک ثبتنام کردم ولی امروز که19شهریوراست هنوزفاکتورنشده وهیچ پاسخی به ما که به رونق تولیدملی لبیک گفتیم نمیدهند پیگیری کنید

خودروی اینجانب در تاریخ 1398/05/30 فاکتور شده و بیمه نامه و فاکتور کارخانه و پلاک ماشین ارسال شده ولی خبری از ماشین نیست.

افزودن نظر جدید