تابستان بدون خاموشی پیش روی پایتخت نشینان

پیش‌بینی تابستانی روشن برای تهران مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران گفت: قبل از رسیدن پیک مصرف برق، برنامه‌ریزی‌های متعددی برای گذر از این دوران صورت می‌گیرد. امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته با اقدامات انجام شده، شرایط را برای تابستان بدون خاموشی پیش‌بینی می‌کنیم.
تابستان بدون خاموشی پیش روی پایتخت نشینان

به گزارش صنعت نویس، غلامرضا خوش‌خلق با بیان این‌که در سال ۱۳۹۶ پیک مصرف برق۱۰ هزار و ۹۱ مگاوات بوده است، گفت: این میزان نسبت به سال قبل شش درصد رشد را نشان می‌دهد که با تمهیدات صورت گرفته از نیمه دوم سال ۱۳۹۵ توانستیم تابستان را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در همین راستا برای سال ۱۳۹۷ نیز برنامه‌ریزی‌های متعددی صورت گرفته؛ به گونه‌ای که ۷۰ پروژه به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان تدبیر شده است و پیش‌بینی می‌کنیم که با اجرای تمام این پروژه‌ها دیگر مشکلی برای تامین برق پایتخت در زمان پیک نداشته باشیم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با بیان این‌که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: پیش بینی ما این است که تابستان امسال شاهد رشد مصرف ۱۰ هزار و ۷۰۰ مگاوات باشیم و به نظر می‌رسد که با تدابیر لحاظ شده بتوانیم پیک را پشت سر بگذاریم.

خوش‌خلق با اشاره به افزایش دما و افزایش میزان مصرف آب در بین مشترکان در روزهای آخر سال، گفت: طبیعتا این مساله در میزان مصرف برق نیز تاثیرگذار است، لذا تقاضای ما از مشترکان این است که در میزان مصرف برق همکاری لازم را با ما داشته باشند.

منبع: ايسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید