بیت‌کوین دوباره خبرساز می‌شود!

بررسی تحولات ارزهای رمزپایه در یکماه اخیر نشان می دهد که با وجود نوسان در ارزهای رمزپایه اما قیمت ها در مسیر افزایش قرار دارند، با این حال این سئوال مطرح است که آیا بیت کوین یکبار دیگر در مسیر رشد قرار می گیرد؟
بیت‌کوین دوباره خبرساز می‌شود!

به گزارش صنعت نویس به نقل از سی ان بی سی، بیت کوین در حال تقویت است و دیگر نمی تواند در مبادلات جهانی نادیده گرفته شود. این را برایان کلی موسس و مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری که بر روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارد، می گوید.

برایان کلی می گوید:«این بازار بسیار جدی است؛ وقتی می خواهید از رویدادهای سالهای اخیر بگویید بدون شک نمی توانید از تحولات بیت کوین چشم پوشی کنید.هرچند در همین مدت بارها جدی گرفته شد، اما با کاهش رشد مواجه شده است.من فکر می کنم که فعالان بازار باید نیمی از یک تریلیون دلار را برای این بازار در اختیار داشته باشند.»

بیت کوین بعداظهر جمعه در حالی به 9700 دلار رسید که در دسامبر سال گذشته به 19700 دلار رسیده بود؛کاهش قیمت بیت کوین سبب شد تا در اوایل امسال 6 هزار دلار زیان به دارندگان این پول دیجیتالی وارد شود.

آنطور که کلی می گوید موسسه مالی گلدمن ساچ یک حرکت بزرگ را در پولهای دیجیتالی آغاز کرده است که نشان می دهد مدیران موسسات مالی به دنبال استفاده بیشتر از ظرفیت ارزهای رمزپایه هستند.

البته روشن است که وضع قوانین ارزش سکه های دیجیتالی را بالاتر می برد.کلی در این رابطه می گوید:« آنچه درباره بیت کوین جالب است،اینکه این ارز به وضوح پذیرفته شده و بیشتر افراد دیگر درباره موجودیت آن به عنوان ارز صحبت می کنند و نه درباره امنیتش.»

منبع:خبرآنلاین

افزودن نظر جدید