برگزاری تست درایوها در نمایشگاه خودروی تهران!

در دومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران، برخى شرکت‌ها در شهر آفتاب از تست درایو براى جلب نظر مشتریان و بازدید کنندگان استفاده مى‌کنند و به نسبت سال گذشته تعداد بیشترى از حاضرین نمایشگاه خودرو تست درایو محصولات جدید را جدى گرفته‌اند.
برگزاری تست درایوها در نمایشگاه خودروی تهران!

بی‌شک، یکی از بهترین راهکارها برای شناخت بهتر و بیشتر خودروهای جدید توسط مشتریان و علاقمندان، تست درایو یا بهتر است بگویم رانندگی آزمایشی است. همواره در حاشیه نمایشگاه های بین المللی خودرودر سرتاسر جهان، مسئولان و مدیران شرکت های حاضر، برای جذب مشتری بیشتر و نشان دادن خودورهای خود، تست درایو هایی را برگزار می‌کنند، از این رو در دومین دروه از نمایشگاه خودروی تهران، برخى شرکت‌ها در شهر آفتاب از تست درایو براى جلب نظر مشتریان و بازدید کنندگان استفاده مى‌کنند و به نسبت سال گذشته تعداد بیشترى از حاضرین نمایشگاه خودرو تست درایو محصولات جدید را جدى گرفته‌اند.

بدیهى است که این اقدام به عنوان یکى از اصلى‌ترین مراحل مشترى مدارى شناخته مى‌شود. اکثر برگزار کنندگان تست درایو در نمایشگاه خودرو تهران محصولات چینى را براى تست درایو آورده اند.

اما نکته قابل توجه این است که تنها شرکت هاى خصوصى مسئله تجربه رانندگى پیش از خرید را جدى گرفته‌اند و هنوز دو خودروساز دولتى کشور فعالیتى در راستاى تست درایو نداشته‌اند. با این که سایپا خودروهایى چون کوییک و ساینا اتوماتیک را در غرفه خود قرار داده است و پیش فروش آن‌ها را آغاز کرده است ولى هنوز بازدید کنندگان و مشتریان نمى‌توانند خودروهاى این شرکت را پیش از ثبت نام برانند.

شرکت ایران خودرو هم در ایام نمایشگاه تدارکى براى تست درایو خودروهاى خود ندیده است و تنها محصولات خود را برای نمایش عموم در این رویداد بین المللی حاضر کرده است.

منبع:چرخان

افزودن نظر جدید