بازار سرد خودرو در واپسین روزهای تابستان

در حالی 4 روز بیشتر از تابستان باقی نمانده که گزارش‌ها نشان می‌دهد گرمای تابستان نتوانست به بازار خودرو جان دهد.
بازار سرد خودرو در واپسین روزهای تابستان

به گزارش صنعت نویس، بررسی‌های میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که از ابتدای تابستان بازار خودرو با کاهش تقاضا روبه‌رو بوده و در حال حاضر نیز چنین شرایطی بر بازار حکمرانی می‌کند. نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند که فضا به‌گونه‌ای که به هیچ‌وجه جریان تقاضا برایمان دلچسب نیست.

اما کاهش تقاضا در حالی در بازار خودرو مشاهده می‌دهد که در هفته‌های گذشته در بازار قیمت‌ها پرنوسان بوده؛ اما با این حال، در بازار خودروهای داخلی شاهد تغییر قیمتی زیادی نبودیم. حتی در این خصوص، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفته‌است که به دلیل کاهش تقاضایی که وجود داشته، بازار خودرو با ثبات قیمت‌ها مواجه شده است.

به این ترتیب، گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که پژو405 دوگانه‌سوز در حال حاضر در بازار 33 میلیون تومان قیمت دارد؛ این قیمت نشان می‌دهد که این خودرو نسبت به هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته است. از سوی دیگر، پژو206 تیپ2 در بازار با افزایش 100هزار تومانی قیمت مواجه شده و هم‌اکنون با قیمت 34 میلیون تومان به فروش می‌رود. پژو207 نیز هم‌اکنون در بازار 51میلیون و 300هزار تومان قیمت دارد.

در همین حال، پژو206 مدلV8 با قیمت 39میلیون و 500هزار تومان به فروش می‌رود. پژو405 GLX نیز در بازار با قیمت 29میلیون و 950هزار تومان، تندر E2 با قیمت 39میلیون و 800هزار تومان، تندرپلاس‌اتومات با قیمت 50میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رود. این خودروها نسبت به هفته گذشته تغییر آن‌چنانی در قیمت‌ها نداشته‌اند.

منبع:خبرآنلاین

افزودن نظر جدید