این نرم افزار را نصب کنید هک می شوید

کمپین جدیدی، یک بدافزار جدید را در قالب یک برنامه جعلی فلش پلیر اندروید ارائه داده که بسیار خطرناک است و باید از نصب آن اجتناب کرد.
این نرم افزار را نصب کنید هک می شوید

به گزارش صنعت نویس، برای جلوگیری از هک نشدن گوشی تان، برنامه‌ های نامعتبر از جمله برنامه جعلی فلش پلیر اندروید را نصب نکنید.در این کمپین، کاربر با ورود به یک سایت و نصب برنامه جعلی فلش پلیر اندروید به سادگی هک می‌شود. هنگامی که گوشی کاربر به ویروس آلوده شد، دسترسی غیرمجاز به مخاطبین وی در اختیار هکر‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند بدافزار را از طریق ارسال پیام متنی به مخاطبین او ارسال کنند.

نرم‌افزار فلش پلیر ادوبی مدت زمان زیادی است که از دور خارج شده و برنامه‌های با این نام، همگی جعلی هستند. FluBot دستگاه‌های بی‌شماری را در گذشته با استفاده از روش‌های متنوعی مانند به‌ روز رسانی امنیتی، اعلان‌ها و سایر برنامه‌های مخرب آلوده کرده است.

در کنار دیگر اهداف، هدف اصلی هکر‌ها سرقت پول با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در گوشی کاربر است. همچنین تخمین تعداد قربانیان این بدافزار (که عمدتاً اروپایی هستند) بسیار دشوار است و نباید انتظار داشت که گوگل یا سازنده تلفنتان شما را از خطر دور نگه دارند، بنابراین باید خودتان مراقب گوشی و اطلاعات تان باشید.

به یاد داشته باشید که هرگز یک برنامه اندروید را از یک منبع نامعتبر دانلود نکنید، حتی اگر دوستان و افراد قابل اعتماد آن را پیشنهاد دادند، دلیل آن نیز این است که شاید آن‌ها هم ندانند که برنامه مورد نظر مخرب است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید