ایرتور ایران ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰ خرید

شرکت هواپیمایی ایرتور در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس، برای خرید ۴۵ فروند ایرباس ۳۲۰ نئو با کمپانی هواپیماساز ایرباس یادداشت تفاهم امضاء کرد.

به گزارش فارس، شرکت هواپیمایی ایرتور در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس، برای خرید 45 فروند ایرباس 320 نئو با کمپانی هواپیماساز ایرباس یادداشت تفاهم امضاء کرد.

مدیر روابط عمومی ایرتور در این‌باره به ‌خبرنگار‌ فارس گفت:‌ یادداشت تفاهم خرید 45 فروند ایرباس 320 نئو، با حضور مدیرعامل و رئیس قراردادهای کمپانی ایرباس و مدیرعامل ایرتور به امضاء رسید.

مرضیه جعفرزاده ادامه داد: رقم این قرارداد 4.5 میلیارد یورو و تأمین مالی از محل فاینانس است.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایرتور با اشاره به 18 ماه مذاکرات فشرده با مدیران ایرباس و توافق با آنها گفت: با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، در مجموع 45 فروند از خانواده 320 NEO شامل ایرباس 318،319،320،321 با ظرفیت های متفاوت از 100 تا 240 صندلی خریداری شده که به مرور به ناوگان هواپیمایی ایران ایرتور اضافه می شوند.

وی بیان کرد: طبق تفاهم این هواپیماهای ایرباس 320 نئو بین 100 تا 240 صندلی خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی ایرتور بیان کرد: خرید این هواپیماها منوط به اخذ مجوز اوفک از سوی ایرباس است که ایرباس وعده پیگیری داده است.

بنابراین گزارش مدیرعامل ایرباس در حاشیه امضاء یادداشت تفاهم با ایرتور اعلام کرد که از پیوستن ‌ایران‌ایرتور به جمع مشتریان ایرباس خوشحال هستیم و نگاه ما به همکاری‌های بلند مدت است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید