ایرباس‌های جدید از مجارستان آمدند

شب گذشته سه فروند هواپیمای ایرباس 319 ‌از مجارستان با شماره پروازهای‌ EY-559 و EY-558 و EY-557 پرواز کرد و پس از ورود به کشور، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست‌.
ایرباس‌های جدید از مجارستان آمدند

به گزارش صنعت نویس، یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: این 3 فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی تهران‌ایر است که در بهار سال آینده رسماً افتتاح می‌شود.

این منبع آگاه گفت: این 3 فروند هواپیمای ایرباس 319 همگی در سال 2002 میلادی ساخته شده‌ است.

‌وی بیان کرد: یک فروند دیگر از همین ایرباس 319 که در مالکیت تهران‌ایر قرار دارد هم‌اکنون در فرودگاه یزد است، که سال ساخت آن 2003 میلادی است.

وی ادامه داد: همچنین یک فروند دیگر از این ایرباس 319، فعلاً در ناوگان قشم‌ایر فعالیت می‌کند که آن هم در سال 2003 میلادی ساخته شده است.

وی تأکید کرد: ما اجازه نداریم که این هواپیماها در این مدت تا بهار سال آینده غیرعملیاتی باشد بلکه در شرکت‌های هواپیمای داخلی خدمات می‌دهند که در ناوگان شرکت‌های قشم‌ایر، نفت و غیره فعالیت می‌کنند.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نیز ورود این سه فروند هواپیمای ایرباس 319 به کشور و تعلق آن به تهران‌ایر را تأیید کرد.

بنابراین گزارش ‌شنیده شده است این سه فروند A319 پیش از این با رجیسترهاى 9H-CET، 9H-MCS و 9H-LCB در اختیار Hyperion مالتا بوده و پیش از آن نیز براى Rossiya پرواز مى‌کردند.

منبع:فارس

افزودن نظر جدید