انفجار مهیب در پردیس تهران

حدود ساعت ۲ بامداد امروز بخشی از ساختمان چهار طبقه و ۹ واحدی در فاز ۳ پردیس در شرق استان تهران بر اثر انفجار فروریخت.

بامداد امروز انفجار مهیبی پردیس را لرزاند؛ بنا بر این گزارش، حدود ساعت 2 بامداد امروز بخشی از ساختمان چهار طبقه و 9 واحدی در فاز 3 پردیس بر اثر انفجار فروریخت.

به گزارش فارس، طی گزارش‌های مأموران آتش‌نشانی شهر پردیس، این حادثه بر اثر انباشته شدن گاز در واحد فوقانی ساختمان و با ورود پسر جوان و روشن کردن لامپ رخ داده است.

در این حادثه، تمام واحدهای این ساختمان به خصوص طبقات فوقانی دچار خسارت فراوان شدند؛ همچنین دیوار کناری این واحد در ساختمان مجاور فروریخت که خوشبختانه کسی دچار آسیب نشد.

این حادثه در ساعات ابتدایی امروز رخ داد و پیرو آن فردی در حیاط و محوطه اطراف نبود؛ اگر این انفجار در روز رخ می‌داد، احتمال آسیب دیدن افراد رهگذر زیادی بر اثر فروریختن آوار و... وجود داشت.

یکی از ساکنان ساختمان در این خصوص گفت: در ساعات آغازین امروز با صدای انفجار شدیدی از منزل خارج و بلافاصله متوجه شدیم این حادثه از داخل ساختمان است؛ با حضور در طبقات بالا با سدی از بتن و دیوارهایی که خراب شده بودند، مواجه و در این حین با پسر یکی از ساکنان روبه‌رو شدیم که بر اثر موج انفجار دچار گیجی شده بود و می‌گفت من فقط کلید را زدم.

این ساکن ساختمان ادامه داد: پسر حادثه‌دیده که دچار سوختگی شدیدی در نواحی سر، صورت و بدن شده بود، بعد از تماس با آتش‌نشانی و اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شد.
وی افزود: با کمک فرزند و یکی از همسایه‌ها حریق کوچکی که در حال شعله‌ور شدن بود را خاموش کردیم.

این فرد ادامه داد: شدت این انفجار باعث شد شیشه‌های ساختمان‌های مجاور و حتی بلوک‌های اطراف شکسته شود؛ همچنین در و پنجره‌های این بلوک به خیابان‌های اطراف و تا فاصله 100 متری پرتاب شد.
شایان ذکر است؛ موج این انفجار در شهرهای بومهن و فازهای مختلف شهر پردیس احساس شد.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید