انتقادات مسیح مهاجری از تهمت‌زنی‌ به آیت‌الله هاشمی

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه آیت الله هاشمی در اوج مظلومیت از دنیا رفت، گفت: افراد زیادی به اصول، احکام و شرایط حریت نظام جمهوری اسلامی ایران پشت پاه زده و به این مرد بزرگ تهمت های ناروایی نسبت دادند.

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری ، افزود : هر چند هوشیاری و صبوری آیت الله هاشمی توطئه این افراد را به خودشان برگرداند ، اما صدمه روحی و جسمی زیادی به این مرد بزرگ وارد شد.

وی ادامه داد : آیت الله هاشمی رفسنجانی با صبوری و درایت و خدمت صادقانه به مردم و نظام ، داغ بزرگی را بر دل قدرت طلبان فرصت طلب گذاشت.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه مرگ ناگهانی آیت الله هاشمی نه تنها ملت ایران و جهان اسلام بلکه تمام دنیا را تکان داد ، بیان داشت : یکی از مظلومیت آیت الله هاشمی به عنوان شخصیتی که در مجلس خبرگان رهبری بالاترین رای را از مردم شریف ایران کسب کرد ، این بود که حدود 12 سال از سوی رادیو و تلویزیون بایکوت شده بود و حتی ایشان را به انگلیسی بودن متهم کردند.

مهاجری ، ساده زیستی را یکی از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و افزود : اینکه گفتند ایشان در دل جنگل و کوه منطقه زیبای کلاردشت در استان مازندران ویلای میلیاردی دارد ، تهمتی بیش نبوده است.

وی گفت : همچنان نیز برخی از افراد جامعه در شرائط حریت ایران به اصول و احکام آن پایبند نیستند و هر حرف و تهمتی را به ناروا مطرح می کنند و این عمل نشانه این است که این افراد در رکاب استکبار و استبداد هستند.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی افزود : یکی از تهمت های سیاسی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، ادعای زاویه دار بودن ایشان با رهبری ، بسیج و سپاه بود ، در حالی که ایشان رهبری را جان خود ، بسیج را دست راست و سپاه را نور چشم خود می دانست و این موارد را چندین بار در مجالس خصوصی و عمومی مطرح کرد.

وی گفت : مقام معظم رهبری نیز ایشان را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نطام انتخاب کردند و این نشانه درایت رهبری و پایبندی آیت الله هاشمی به نظام بوده است.

مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری را ستاد مردمی بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری برنامه ریزی و برگزار کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید