انتشار اطلاعات تازه از گوشی لومیا 650

مایکروسافت قصد دارد قبل از عرضه گالکسی اس 7 و جی 5 از گوشی لومیا 650 خود رونمایی کند تا در رقابت با بزرگان دنیای همراه خودی نشان دهد.
انتشار اطلاعات تازه از گوشی لومیا 650

به گزارش صنعت نویس،به تازگی تصاویری از لومیا 650 در اینترنت منتشر شده که جزییات بیشتری را در مورد ویژگی های گوشی مذکور مشخص می کند. استفاده گسترده تر از دستیار صوتی کورتانا و همین طور برنامه های همراه مختلف و هوشمند و نصب دوربین جلویی گوشی در بالا و مرکز نمایشگر از جمله این تحولات است.

استفاده از بدنه فلزی هم برای افزایش جذابیت و استحکام در دستور کار مایکروسافت قرار گرفته است. از جمله ویژگی های سخت افزاری گوشی یاد شده می توان به تراشه  Snapdragon 210 یا  212 و یک گیگابایت رم اشاره کرد که نشان می دهد این گوشی یک گوشی متوسط است. حافظه داخلی این گوشی هم تنها 8 گیگابایت است که با نصب کارت حافظه قابل افزایش است.

نمایشگر 5 اینچی اچ دی و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت با فلاش ال ای دی از جمله ویژگی های گوشی یاد شده است. سازگاری با استاندارد نسل چهارم تلفن همراه، وای – فای و Bluetooth v4.1 از جمله دیگر امکانات لومیا 650 است. باتری این گوشی هم 2000 میلی آمپری است.

قرار است نسخه ای جدید و به روزشده از ویندوز 10 هم بر روی گوشی یاد شده نصب شود. قیمت این گوشی 229 یورو خواهد بود.

منبع:فارس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید