امکان مجدد ثبت نام آزمون ارشد فراهم شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و همچنین ایجاد امکان برای ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، اطلاعیه ای صادر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دوم و سوم مرداد ماه سال جاری، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت‌نام کننده در این آزمون برای پذیرش در رشته های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، در نظر گرفته شده است.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار میگیرد و داوطلبان تا روز ۲۷ این ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

زرین تاکید کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که آنها نیز در بازه زمانی فوق پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید