الاکلنگ دلار در کانال 4 هزار تومان

نرخ دلار امروز از کانال چهار هزار تومان عقب نشینی کرد اما دوباره بازگشت. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم امروز نیز در حالی در بازار تهران افزایش یافت که نرخ سایر انواع سکه با افت همراه بود.
الاکلنگ دلار در کانال 4 هزار تومان

به گزارش صنعت نویس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه در بازار تهران (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۴ هزار و ۳۴۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان دادوستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸ هزار و ۲۵۵ تومان رشد نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد افت یک‌هزار و ۵۲۹ تومانی بود و ۶۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

ربع سکه بهار آزادی نیز با افت ۵ هزار و ۶۳۲ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۱۹۰ تومان کاهش، ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار آزاد با ۲۳۱ تومان کاهش ۱۲۴ هزار و ۴۸۲ تومان ارزش‌گذاری شده بود.

صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۶ تومان فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۵۰ تومان رشد ۴ هزار و ۸۰۸ تومان و هر پوند با ۲۳ تومان کاهش ۵ هزار و ۳۴۰ تومان بود.
منبع:ایبنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید