افشاگری روحانی درباره کاندیداها

روحانی گفت: کسانی که سینه به سینه من ایستادند و پرونده سازی ها کردند که فلان چیز باید فیلتر شود حالا امروز مخالف فیلترینگ شده اند.
افشاگری روحانی درباره کاندیداها

به گزارش صنعت نویس،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: اگر در کشور ایرادی وجود دارد، این ایراد فقط برای دستگاه اجراست؟ یعنی دستگاه قانونگذار، مجمع تشخیص مصلحت، قوه قضاییه ایراد ندارد، هیچ جا ایراد ندارد، الحمدالله خیلی خوب شد، لااقل در این انتخابات متوجه شدیم همه جای کشور خیلی خوب و سالم، بی‌نقص و بی‌ایراد است، فقط اشکال در این دولت است که انشاءالله در این انتخابات درست می‌شود، البته انتخابات هم نباشد دوره ما تمام می‌شود دولت بعدی می‌آید، این هم درست می‌شود و کل کشور درست می‌شود.

رییس جمهوری گفت: من در اینجا می‌خواهم درباره قلب واقعیت و تحریم واقعیت و حقیقت نکته‌ مهمی را بیان کنم. به هر حال درباره اقتصاد صحبت شد. اقتصاد در چه فضایی صحبت شد، اقتصاد یعنی ما در دوره صلح هستیم یا در دوره جنگ. ابتدا باید این روشن شود.

روحانی ادامه داد: ما در جنگ اقتصادی هستیم یا نیستیم، گویا اصلا جنگی وجود ندارد و ترامپی نبوده و ظلم و کار بدی نکرده است. هر چه مشکل است برای دولت است. آمریکا که کاری نکرده است. نه در سوال چیزی بود و نه در جواب و این مساله بسیار عجیب و شگفت‌آوری است. ما دولت را در سال ۹۲ در شرایطی آغاز کردیم که در تحریم و فشار اقتصادی قرار داشتیم.

افشاگری روحانی درباره کاندیداها: سینه به سینه من برای فیلتر کردن ایستادند اما حالا مخالف فیلترینگ شده اید؟ /الحمدالله با تحریم مخالف شده اند

وی بیان کرد: آدم هایی که افتخار می کنند و می گویند ما در جنگ حضور داشته ایم باید بهتر از بقیه بفهمند که ما از سال ۹۷ وارد یک جنگ بی نظیر در تاریخ شدیم.

رییس جمهور تاکید کرد: قصد همه ما این است که خادم مردم باشیم اما چرا واقعیت ها را انکار می کنید؟ آن هم در این شرایط همزمانی کرونا و جنگ اقتصادی! یک کلمه جواب بدهید که آیا ما کشور را از ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل خارج کردیم یا نه؟ بگویید با برجام موافقید یا مخالف؟

روحانی اظهار کرد: دولت در این هشت سال در مسائل مختلف تحولات بزرگی ایجاد کرد. یکی از این تحولات این بود که هیچ کسی امروز جرات نمی کند بگوید که با فیلترینگ موافق است. کسانی که سینه به سینه من ایستادند و پرونده سازی ها کردند که فلان چیز باید فیلتر شود حالا امروز مخالف فیلترینگ شده اند! امروز همه الحمدلله با تحریم مخالفند و می گویند باید به برجام برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: این حرف ها و تخریب ها نمی تواند روحیه دولت یازدهم و دوازدهم را تضعیف و تخریب کند. ما باید راه خود را ادامه دهیم و وزرا و مسئولان وظیفه دارند به دروغ ها و تحریف ها پاسخ بدهند. حالا صداوسیما می خواهد پخش کند می خواهد پخش نکند. به هر حال تاریخ پخش خواهد کرد چرا که تاریخ سعه صدر دارد و مثل صداوسیما نیست.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید