سایپا دوباره سراتو را گران کرد

افزایش قیمت ۱۹ میلیون تومانی "سراتو" طی ۲ ماه!

گروه خودروسازی سایپا برای دومین بار طی ۲ ماه اخیر، خودرو سراتو را گران کرد و این بار قیمت آن را ۱۴ میلیون تومان افزایش داد.
 افزایش قیمت ۱۹ میلیون تومانی "سراتو" طی ۲ ماه!

به گزارش صنعت نویس، گروه خودروسازی سایپا پس از توقف یکباره فروش خودرو سراتو در هفته گذشته، قیمت این محصول را 14 میلیون تومان افزایش داد و به این ترتیب قیمت این خودرو با احتساب رشد قیمت 5 میلیون تومانی در ماه قبل، طی 2 ماه حدود 19 میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس قیمت سراتو اتومات آپشنال معادل 13 میلیون و 969 هزار تومان افزایش یافته است. قیمت پایه این خودرو 104 میلیون و 530 هزار تومان است. سایپا ماه گذشته قیمت این خودرو را 5 میلیون تومان افزایش داده بود و حالا نیز به بهانه نرخ بیمه، خدمات، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه شماره گذاری، دوباره این خودرو را گران کرده است.

قیمت سراتو دستی 1600 سی سی نیز 11 میلیون و 398 هزار تومان افزایش یافته است.

سایپا در جدیدترین بخشنامه خود به نمایندگی‌های فروش این شرکت، سراتو اتوماتیک 2000 سی سی را نیز 11 میلیون و 976 هزار تومان گران کرده است.

این افزایش قیمتها در حالی اتفاق افتاده که سایت فروش سراتو پنج شنبه هفته پیش به یکباره و بدون اطلاع رسانی به نمایندگی های فروش این شرکت بسته شد و این موضوع بلاتکلیفی خریدارانی که برای خرید سراتو اقدام کرده بودند را در پی داشت و تحویل خودرو به آنها را متوقف کرد.

رشد قیمت سراتو سایپا در شرایطی صورت گرفته که شاهد افزایش قیمت خودروهای وارداتی از جمله سراتو وارداتی به دلیل توقف ثبت سفارش واردات خودرو و پیگیری موضوع افزایش تعرفه واردات خودرو در دولت هستیم.

منبع:فارس

افزودن نظر جدید