افزایش تولید سایپا در سال آینده

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی افزایش تولید در سال جاری و رشد 54% نسبت به سال گذشته، همچنین رشد37% نسبت به سال 93 خبر داد و گفت: این روند رشد در سال 96 ادامه خواهد داشت و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.
افزایش تولید سایپا در سال آینده

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایلنا، مهدی جمالی در جریان برگزاری نشست آموزشی روسای شرکت سایپا افزود: به طور متوسط نسبت به سال های گذشته و حتی سال های اوج سودآوری سایپا ، سرمایه گذاری در توسعه محصول بیش از سه برابر شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف گذاری تولید سالیانه یک خودرو جدید در آینده خبر داد و گفت: مدیریت ارشد گروه سایپا به صورت روزانه و هفتگی در جریان برنامه توسعه محصول قرار دارد و در این زمینه هیچ گونه وقفه ای نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه اصلاح ساختار سرمایه در گروه سایپا که برای نخستین بار در تاریخ صنعت خودروسازی ایران صورت گرفته، افزود: با اجرای این برنامه بی سابقه، گروه سایپا بزرگ ترین تامین مالی در بخش خصوصی را در تاریخ بورس ایران با رقمی معادل حدود 500 میلیارد تومان انجام داده که بیانگر اجرای موفقیت آمیز این طرح بوده است.

جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به انجام مذاکرات خارجی با شرکت های بین المللی برای سرمایه گذاری، انتقال فناوری و تولید مشترک خودرو با گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: مذاکرات اخیر با کمپانی سیتروئن در روندی افتخارآمیز صورت گرفت و ما با مطالعه فرصت ها و تهدیدهای همکاری های گذشته با شرکت های خارجی وارد این مذاکرات شدیم.

وی با بیان این مطلب که  مجموعه نیروی انسانی شاغل در سازمان توانسته با همراهی و همکاری در برنامه ها زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم کند، تصریح کرد: انجام وظایف سازمانی به عنوان راهکار اولیه ارتقا مجموعه، در دستور کار تمامی کارکنان قرار گرفت و همه توانستند به خوبی این ماموریت را به اجرا درآورند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین به برنامه ریزی بلندپروازانه گروه سایپا در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: این برنامه در بدو امر برای هیچ یک از کارشناسان قابل باور و پذیرش نبود اما ما توانستیم با استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی و امکانات و تلاش خود نه تنها اهداف این برنامه را محقق کنیم حتی از آن نیز فراتر رویم.

دکتر جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این مطلب که مسئولیت پذیری در زمینه تمامی اقدامات و رویه های گروه خودروسازی سایپا از جمله شاخصه های مدیریت ارشد مجموعه است، تاکید کرد: مدیریت ارشد گروه سایپا پاسخ گویی در کلیه مسائل و رویه ها را به عنوان بخش تفکیک ناپذیر فعالیت خود در دستور کار دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: در تمام این مدت با تکیه بر نیروهای داخلی و منابع درون سازمانی توانستیم از تنگناها و مشکلات عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود همدلی فراوان در سطح کارکنان گروه سایپا اظهارکرد: هر تصمیمی که با هدف احیای سازمان و دستیابی به موفقیت های آینده اتخاذ شود یقینا مجموعه نیروی انسانی در کنار مدیریت ارشد خواهند بود.

دکتر جمالی تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح اتوخدمت از سال گذشته، تعداد بسیار زیادی از همکاران گروه سایپا با سرمایه گذاری خود به موفقیت این طرح کمک کردند که بیانگر وجود علاقه سازمانی به آینده گروه خودروسازی سایپا در میان کارکنان است.

وی افزود: مدیریت ارشد گروه سایپا به صورت مستقیم با بسیاری از کارکنان سازمان در بخش های مختلف سازمان ارتباط نزدیک و تنگاتنگ دارد و اطلاع از دیدگاه ها و نظرات آن ها بیانگر وجود هماهنگی و اتفاق نظر در سطح سازمان است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا این مجموعه را به عنوان یکی از سرمایه های اقتصادی بزرگ کشور دانست و گفت: چندین نسل برای موفقیت و حرکت گروه خودروسازی سایپا به سمت آینده تلاش کرده اند و ما امروز باید قدردان این زحمات و ادامه دهنده آن باشیم.

وی با اشاره به وجود اهداف بزرگ برای آینده سایپا افزود: خوشبختانه اهداف نیروی انسانی شاغل در گروه سایپا در یک مسیر و جهت قرار گرفته و اولویت همگانی، دستیابی به جایگاه های رفیع داخلی و خارجی است.

جمالی در خاتمه گفت: همدلی و همراهی را در گروه سایپا تا رسیدن به اهداف والای سازمانی ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید