افرانت پروانه FCP دریافت کرد

افرانت پروانه FCP دریافت کرد

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز بهره‏برداری از شبکه ارتباطات ثابت را به افرانت اعطا کرد. این شرکت با دریافت پروانه  FCP، ضمن گسترش فعالیت‏های خود به کلیه استان‏ها و افزایش ضریب نفوذ اینترنت، زمینه توسعه کسب و کار دیجیتال در کشور را فراهم خواهد کرد.

از این پس شرکت افرانت قادر خواهد بود انواع خدمات پهن باند ثابت همچون دسترسی کاربران نهایی به اینترنت پرسرعت، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن، توزیع و فروش پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات صوتی، تصویری، متنی و داده‌ای، انواع خدمات محتوایی و ارزش ‌افزوده و سرویس‌هایی مانند VoIP، CDN، VOD، IP-TV، OTT و PSTN را در سراسر کشور ارائه دهد.

شرکت افرانت به عنوان پیشگام در ارائه خدمات اینترنتی و دیتاسنتر در ایران و نخستین شرکت اینترنتی در فرابورس کشور شناخته می‏شود. این شرکت فعالیت‏های خود را بر پنج بستر رشد (Growth Platform) شامل ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، دیتاسنتر، خدمات ابری، شبکه توزیع محتوا (CDN) و صنعت دیجیتال متمرکز کرده است. هدف افرانت از حضور در حوزه دیجیتال کمک به سازمان‏ها و شرکت‎‌های بزرگ برای حضور در فضای مجازی و شرکت‎‌های نوپا برای ارائه خدمات و کسب‌وکار دیجیتال است. گفتنی‏ست در حال حاضر افرانت با ارائه سرویس فکس اینترنتی (FAX.IR) و مبادله قریب یک میلیون فکس در ماه به حوزه ارائه خدمات دیجیتال وارد شده و خدمات جدید خود را در حوزه کسب و کار دیجیتال نیز به‏زودی رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید