اعلام تخفیفات ویژه شهروند برای ماه رمضان

مدیرعامل شرکت شهروند از اعمال تخفیفات تا سقف 40 درصد بر روی 5000 بارکد قلم کالایی برای ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعلام تخفیفات ویژه شهروند برای ماه رمضان

به گزارش صنعت نویس به نقل از ایسنا، علوی امروز در نشست خبری گفت: تخفیفات ویژه فروش فوق العاده ماه مبارک رمضان از یکم خرداد لغایت هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در این ایام تا 40 درصد تخفیف برای 5000 کالا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم در این ایام کالاهای پرمصرف ویژه ماه مبارک رمضان شامل حبوبات، قند و شکر، چای، خشکبار و مواد پروتئینی را با تخفیفات ویژه نسبت به سایر ایام سال به مشتریان عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند در خصوص عرضه گوشت ویژه ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این حوزه تلاش می‌کنیم همراه و هماهنگ دولت گوشت قرمز با قیمت مصوب را عرضه کنیم. در حال حاضر گوشت شقه گوسفندی در فروشگاه شهروند به قیمت 33 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود که برای ماه مبارک رمضان شهروند برای عرضه گوشت هیچ سودی را برای خود در نظر نمی‌گیرد. لذا گوشت شقه گوسفندی با قیمت 32 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به افتتاح شش فروشگاه جدید اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شرکت شهروند 2500 پرسنل دارد و تلاش خواهد کرد که نیروی انسانی لازم برای فروشگاه‌های خود را تامین کند. در حال حاضر در فروشگاه شهروند 42 نفر پرسنل داریم در حالیکه تعداد پرسنل مورد نیاز و متناسب با هزینه باید 20 نفر باشد؛ اما چون شهروند پارامتر اشتغال زایی را مد نظر دارد تعداد بیشتری را به کار گرفته است.

وی افزود: البته برخی فروشگاه‌ها در بخش صندوقداران نیروی بیشتری نیاز دارند که به دلیل برخی از مسائل ممکن است نیروی لازم هنوز تامین نشده باشد؛ اما مدیران شعبات ما موظف به تامین نیروی انسانی لازم هستند.

وی در خصوص ساعات فعالیت فروشگاه‌های شهروند در ایام ماه مبارک رمضان گفت: شش فروشگاه بهروز، بهاران، آزادگان، المپیک، بیهقی و بوستان در این ایام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند. همچنین در هنگام افطار روزانه برای 4000 نفر در شعبات فروشگاه شهروند افطاری مختصری در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید