اعلام آگهی استخدام حدود 300 نیروی جدید در صنایع مس افق

محراب احمدیان مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اعلام این‌که امروز 28 اردیبهشت‌ماه آگهی استخدام حدود 300 نیروی جدید در شرکت افق و شرکت‌های زیرمجموعه در سایت «کاراسا» اعلام می‌شود گفت: همچنین نتایج آزمون استخدامی پیشین این شرکت که با هدف جذب 500 نیروی جدید در سال 98 برگزار شده بود با سه برابر ظرفیت (1500 نفر) فردا 29 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در سایت کاراسا (http://karasa.ir) اعلام می‌شود.
اعلام آگهی استخدام حدود 300 نیروی جدید در صنایع مس افق

احمدیان با اعلام این خبر افزود: متقاضیانی که هرگونه سؤال یا اعتراضی نسبت به نمره آزمون خود دارند در قسمتی که در سایت مذکور قرار داده شده است می‌توانند نسبت به اعلام پرسش یا اعتراض خویش اقدام کنند.
وی با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با دقت زیاد به درخواست‌های الکترونیکی متقاضیان پاسخ داده می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و تأکید شبکه بهداشت و درمان کشور بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا خواهشمند است که متقاضیان از طریق فضای مشخص‌شده در سایت کاراسا اقدام به ثبت پرسش خود کنند.
احمدیان با اشاره به این‌که کسانی که نیاز به مراجعه حضوری دارند می‌توانند از تاریخ 10 خردادماه تا 13 خردادماه به مدت 4 روز نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام کنند اضافه کرد: متقاضیان شهرستان رفسنجان و انار می‌توانند با مراجعه به دانشکده علوم انسانی دانشگاه پیام نور رفسنجان، متقاضیان شهرستان شهربابک با مراجعه به دانشگاه پیام نور ابتدای جاده آبدر و متقاضیان پاریزی با مراجعه به دفتر شورای اسلامی واقع در بلوار جمهوری پرسش‌ها و اعتراض‌های خود را پیگیری نمایند.
مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان در پایان تأکید کرد: برای سرعت بخشیدن به روال پاسخگویی و جلوگیری از تداخل متقاضیان تنها یکی از دو روش حضوری یا الکترونیکی را برای ثبت و پیگیری‌های پرسش‌ها و اعتراض‌های خود انتخاب کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید