اعطای وام قرض الحسنه به مدافعان سلامت

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از اعطای وام یکصد میلیون ریالی قرض الحسنه به مدافعان سلامت با همکاری سازمان اقتصاد اسلامی خبر داد.

به گزارش صنعت نویس،علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نشستی که با حضور اعضای هیأت مدیره سازمان اقتصاد اسلامی ایران و جمعی از مسؤولان برگزار شد، امضای تفاهم‌نامه بین ستاد مقابله با کرونا و این سازمان را اقدامی ارزشمند برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت عنوان کرد.

زالی با بیان اینکه سازمان اقتصاد اسلامی همواره در فقرزدایی با ابتنا به ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است، از امضای این تفاهم‌نامه برای تکریم از مدافعان سلامت به عنوان فرزندان برومند کشور که از پیشقراولان نبرد با کرونا هستند، ابراز خرسندی کرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ضمن با ارزش خواندن اقدام سازمان اقتصاد اسلامی، اظهار کرد: همه نهادهای سیاسی، اجرایی و اجتماعی کشور می توانند با تاثی از سازمان اقتصاد اسلامی در مسیر تکریم و حمایت از مدافعان سلامت گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به تقارن روز امضای این تفاهم نامه با روز سالمند، جایگاه برجسته سالمندان در فرهنگ اسلامی و ایرانی را یادآور شد.

زالی با بیان اینکه بیش از هشت ماه از مبارزه جهادگران سلامت با ویروس کرونا می گذرد، گفت: امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند به جبران بخشی از زحمات مدافعان سلامت بپردازد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، ضمن تشکر از سازمان اقتصاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در سایه امضای این تفاهم‌نامه شاهد برنامه های تشویقی دیگری برای جامعه عالی قدر کادر درمان باشیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید