اظهارات مضحک مبلغ سعودی بر ضد ایران

مبلغ سعودی نجات یافته از کام مرگ، در اظهاراتی واهی، ایران را عامل پشت پرده واقعه ترورش دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج الجدید، "عائض قرنی" --مبلغ مشهورعربستان سعودی-- که چندی پیش از یک عملیات نافرجام ترور در فیلیپین جان سالم به در برد، در گفتگوی تلفنی با یک شبکه سعودی ادعا کرد: "فردی که قصد داشت مرا ترور کند با یک مرکز ایرانی در فیلیپین در ارتباط بوده و بارها به آنجا مراجعه کرده است." وی در ادامه ادعاهای واهی خود افزود: "مراکز ایرانی و مراجعه کنندگان آن‌ها خطری برای مؤسسه ها و گروه های مسلمان فیلیپین به حساب می آیند. باید با این دست صفوی فارسی--شیعه ایران--مبارزه کنیم."

قرنی همچنین ادعا کرد: "این دست صفوی است که موجب سقوط 4 پایتخت عربی شد و مسلمانان در عراق، یمن، سوریه و لبنان  را قربانی می کند. همین دست صفوی بود که خلیفه مسلمین "عمر بن خطاب" را به قتل رساند و به صحابه و ام المؤمنین توهین می کند."

مبلغ سعودی مدعی شد: "باید به طور جدی در مقابل ایران بایستیم. مسلمانان فیلیپین منتظر اقدامات رسمی دولت این کشور در قبال ایران هستند. آنها می خواهند همانند مالزی تحرکات صفوی ایرانی در این کشور نیز ممنوع شود."

عائض قرنی در اوایل ماه جاری در فیلیپین مورد سوء قصد قرار گرفت. رسانه های این کشور اعلام کردند عامل حمله یک دانشجوی 21 ساله فیلیپینی است.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید