اشتباه اپل اطلاعات آیفون8 را لو داد

اپل از روی تصادف بسیاری از اطلاعات مهمی را که در مورد آیفون 8 وجود دارد، افشا کرده است. این گوشی قرار است شهریور ماه روانه بازار شود.

به گزارش فارس به نقل از ایندیپندنت، اپل اشتباهاً اطلاعات محرمانه خود در مورد آیفون 8 که حاصل ساعت‌ها بحث و تبادل نظر با توسعه دهندگان در هفته گذشته بوده است را در فضای مجازی منتشر کرده است.

اطلاعات مذکور مربوط به بلندگوی هوشمند جدیدی است که برای آیفون طراحی شده و هوم پد نام دارد. همچنین با بررسی اطلاعات افشا شده مشخص می شود اپل در حال طراحی یک سیستم عامل جدید و مخفی هم هست که قرار نیست در دسترس عموم قرار بگیرد. این سیستم عامل برای آیفون طراحی شده است.

شرکت اپل حساسیت بالایی در مورد نحوه نگهداری اسناد مربوط به خود دارد و تا به حال کمتر سابقه داشته بی دقتی خود این شرکت عامل افشای اسرار مخفی آن شود.

بر اساس همین اسناد طراحی آیفون 8 تغییر اساسی خواهد داشت و نمایشگر آن کاملا فراگیر بوده و کل بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص می دهد، لذا حاشیه و دورقابی فلزی از این گوشی حذف می شود.

دوربین آیفون 8 نیز تقویت شده و فیلم برداری با آن با دقت 4K و با سرعت 60 فریم در ثانیه ممکن می‌شود. سازگار شدن با فناوری واقعیت افزوده که افزودن اشیای مجازی به صفحه نمایشگر و تعامل با آنها را برای کاربر ممکن می‌کند هم از جمله موارد افشا شده است.

اپل دکمه Home و حسگر TouchID را هم از آیفون 8 حذف خواهد کرد و از دکمه Home مجازی در زیر نمایشگر استفاده می کند. فناوری شناسایی چهره حتی در تاریکی با استفاده از دوربین مادون قرمز در نظر گرفته خواهد شد و لذا بازکردن قفل گوشی با قرار دادن چهره در برابر آن ممکن می شود. آیفون 8 که ممکن است iPhone X یا iPhone Proنامیده شود، حدود 1400 دلار قیمت خواهد داشت.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید