استقبال تحقیرآمیز آمریکا از وزیرخارجه بحرین /عکس

برخلاف پروتکل‌های دیپلماتیک " عبداللطیف الزایانی " وزیر امور خارجه بحرین هنگام ورود به واشنگتن پایتخت آمریکا برای امضای " توافق خیانت" به سردی و به شکل تحقیرآمیزی مورد استقبال مقامات آمریکایی قرار گرفت.
استقبال تحقیرآمیز آمریکا از وزیرخارجه بحرین /عکس

پایگاه اطلاع‌رسانی " ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه " بحرین روز سه شنبه با اشاره به سفر دیروز الزایانی وزیر امور خارجه این کشور به واشنگتن نوشت: مقامات آمریکایی توافق بحرین با رژیم اسرائیل را که از آن به عنوان "توافق بزرگ" نام می‌برند، بزرگی این توافق را با تحقیر و اهانت به رژیم آل خلیفه در هم آمیختند.

این پایگاه اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه الزیانی وزیر امور خارجه بحرین فقط توسط هیات کوچک و سطح پایینی از مقامات آمریکایی در فرودگاه مورد استقبال قرار گرفت، افزود: این، کوچک شمردن مزدوران آمریکا است که به عنوان یک سرباز، دستورات [ آمریکا ] را برای حفظ تاج و تخت و ادامه غارت ثروت مردم بدون چون و چرا انجام می‌دهند، حتی اگر حیثیت آن‌ها از بین برود.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در ادامه افزود: این حال و روز برخی از رژیم‌های مزدور عرب است که با اطاعت از "دونالد ترامپ " می‌خواهند با ساز و برگ نظامی خود، آن‌ها را در برابر خشم مردم یا آنچه آن‌ها تهدید ایران می‌دانند، حفظ کنند و این مزدوران در مقابل رسانه‌های مختلف بیش از آنچه در اتاق‌های در بسته انجام می‌شود، بسیار تحقیر می‌شوند.

" عبداللطیف بن راشد الزیانی " وزیر خارجه بحرین دیروز برای امضای توافق سازش چهار جانبه میان امارات، بحرین، رژیم صهیونیستی و آمریکا که از سوی فلسطینی‌ها به عنوان "خنجری از پشت" تعبیر شده، وارد واشنگتن شد.

بحرین جمعه گذشته در بیانیه مشترک با آمریکا و رژیم صهیونیستی از توافق بر سر ایجاد روابط کامل دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

مراسم امضای قرارداد توافق بین رژیم صهیونیستی، امارات و بحرین قرار است با صحنه‌گردانی آمریکا امروز ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید به امضای سران چهار طرف برسد.

رژیم صهیونیستی پیشتر با مصر، اردن و تشکیلات خودگردان نیز معاهده‌هایی را امضا کرده بود، اما تجربه رابطه با رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که این رژیم تاکنون نه تنها به تعهدات خود در این توافق‌ها پایبند نبوده است که حتی معاهدات و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را نیز همواره نقض کرده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید