استقبال از پرچمداران جدید سامسونگ کمتر از حد انتظار!

این طور به نظر می رسد که بر خلاف صحبت های کاملاً مطمئن و خوشبینانه مدیرعامل شاخه موبایل کمپانی سامسونگ در زمان رونمایی، استقبال از پرچمداران جدید این کمپانی در برخی بازارها از جمله کره جنوبی چندان زیاد نبوده است.
استقبال از پرچمداران جدید سامسونگ کمتر از حد انتظار!

به گزارش صنعت نویس، وطن سامسونگ همواره جزو کشورهایی بوده که کهکشانی های این کمپانی در آن فروش بسیار خوبی را تجربه می کرده اند، اما انگار این مسئله در خصوص دو موبایل جدید گلکسی S9 و S9 پلاس -لااقل در زمان ثبت سفارش اولیه- صدق نمی کند.

این اطلاعات را برخی ناظران بازار در اختیار وبسایت «SamMobile» قرار داده اند. بر این اساس در شش ساعت اولیه آغاز پیش خرید موبایل های فوق الذکر میزان ثبت سفارش به شکل محسوسی کمتر از پیش بینی های مدیران غول موبایل سازی دنیا بوده است. گرچه به نظر می رسد هنوز برای ارائه نتایج قطعی کمی زود باشد و می بایست آمارهای فروش از تمام اپراتورها و سایر مراکز عرضه نیز به طور رسمی اعلام شود.

هنوز احتمال بالایی وجود دارد که با خبردار شدن سایر افراد تعداد پیش خرید کننده های پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ افزایش یابد، به خصوص که ماشین قدرتمند تبلیغات و بازاریابی سامسونگ برای این دو محصول جدید تازه کار خود را آغاز کرده و همه ما به خوبی از عمق تاثیر آن در تصمیم گیری بسیاری از خریداران در سرتاسر دنیا آگاه هستیم.

از آن طرف نیز البته برخی کارشناسان چنین وضعیتی را پیش بینی کرده بودند. افزایش قیمت در کنار این واقعیت که گلکسی S9 و S9 پلاس در مقایسه با کهکشانی های سال قبل آنقدرها نیز تغییر نکرده اند می تواند افراد زیادی را از خرید موبایل های مورد بحث منصرف سازد.

منبع:دیجیاتو

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید