استعفای وزیر چهارم در راه است؟

متقاضیان مسکن مهر با اشاره به این‌که به دلیل بی‌تدبیری‌های دولت یازدهم در مسکن مهر خفیف و له شده‌اند بر این نکته که هیچ نماینده‌ای ندارند تاکید و اعلام کردند چرا وزیر راه بین سه وزیر مستعفی نیست.
استعفای وزیر چهارم در راه است؟
صنعت نویس: متقاضیان مسکن مهر به طولانی شدن روند اعلام قیمت نهایی واحدهای این طرح و افزایش‌های پیاپی واکنش نشان دادند. شماری از متقاضیان با درج نظرات خود ذیل گزارش "وقتی مسئولان اجرایی درک صحیحی از مسکن مهر ندارند/ متقاضیان مسکن مهر: نیازی به نماینده نداریم" خواستار تحقق وعده‌ دولتی در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر شدند. یکی از متقاضیان تاکید کرده که از روی سرخوشی در مسکن مهر ثبت‌نام نکرده است. کاربر دیگری این‌گونه درباره مسکن مهر نظر داده است: «آقای روحانی! یکبار هم می‌شود از گوشه کنار این سرزمین خبر بیاید که به‌جای  اختلاسها و گمشدن ‌های چند میلیاری ، اعتبار و بودجه ای هم به مسکن مهر تعلق گرفته تا اندکی هم نور امیدی از پیدا شدن کلید! جنابعالی در اذهان این ملت شریف و زحمتکش نقش ببندد؟»
 
تعدادی از نظرات متقاضیان مسکن مهر در ادامه می‌آید؛
 
علیرضا: منظور ایشان از کفه ترازو هزینه‌های اضافی متحمله هست متاسفانه هر روز دروغ بیشتر از اعتماد کم می‌کند و انشاء الله دست خدا در این امر به زودی بیشتر پشت و پناه این مردم متقاضی میشود.
 
جمشید:سلام و عرض ادب خدمت اعضای خبرگزاری محترم؛ این‌که قائم مقام وزارت راه وشهرسازی در اخبار22:30 شبکه 2 قیمت فاز 11 پردیس را 29میلیون 750 اعلام می‌کند بعد تکذیب می‌کند قیمت اصلی فاز11 همین است. ولی از آنجاییکه مردم سکوت کردن در این پنج سال وزارت راه وشهرسازی قیمت‌ها را بالا برده ولی متقاضیان مسکن مهرپردیس در روز 2 آبان در تجمع جلوی وزارت راه ... جواب می‌دهند بابت ظلمی که در حقشون انجام شده.
 
جعفر مهربان:ما نیازی به نماینده نداریم متقاضیان هر کدام خودشان نماینده خودشان هستند واقعا متاسفم برای وزارت مسکن و دار و دسته آنها که اینقدر دم از حمایت از مردم می‌زنند ولی واقعا هیچ کاری برای مردم در عمل انجام نمی‌دهند خدا از آنها نگذرد.
 
متقاضی فاز 11پردیس: وزیر محترم تا کی این بازی را ادامه می‌دهید بابا این مردم توان پرداخت پول زور را ندارند چرا درک نمی‌کنید تنها راه حل مشکل تزریق بودجه دولتی به مسکن مهر است خودتان را بخواب زده‌اید بیدار شوید درضمن ما هیچ نماینده‌ای نداریم.
 
متقاضی فاز11: با سلام و تشکر از تسنیم.مسئولان یک حکومت انتخاب می‌شوند تا باری از دوش مردم خصوصا قشرضعیف بردارند،نه این‌که بر دوش مردم سوار شوند و آنها را دوش بزنند. به‌قول امام (ره) بترسید از روزی که بردوش ملت سنگینی کنید و شمارا به زمین بزنند.نه راهنمای کسی هستم نه نماینده ای دارم.
 
بی نام از فاز 8: معلوم است که ما نماینده نداریم. این‌که حق ما ضایع شده و همچنان هم دارد حق خوری می‌شود بر کسی پوشیده نیست و اعتراض داریم. در این مملکت چه جوری رسیدگی می‌شود به درد مردم؟
 
متقاضی: البته با نزدیک شدن به انتخاباب ریاست جمهوری و طبق معمول وعده دادن به مردم در دستگاه های دولتی به ویژه در مسکن مهر از سوی مسولان وزارت راه و شهرسازی وپا فشاری و گران کردن قیمت‌ها و در مسکن مهر در پردیس و عدم تحویل به موقع با تاخیر حدود سه سال را و حالا بهانه جدید وزارتخانه و آورده متقاضیان شده است. این حرف برای متقاضیان قابل قبول نیست. این گونه صحبت‌ها از سوی مسئولان فقط کم توجه بودن و کوتاهی دستگاهای دولتی و وزارت راه و شهرسازی طی این چند سال را می‌رساند.
 
سالاری: من مانده‌ام چرا نباید اسم آقای آخوندی بین ٣ وزیر مستعفی باشد؟ ما هیچ نماینده ای نداریم ما خودمان مشکلاتمان را حل می‌کنیم به زودی.
 
صادقی: ما گرفتار یک عده دروغگو دروزارت راه شده‌ایم متاسفانه از مجلس هم ناامیدشدیم 5 سال از زندگی و روح و روانمان بازیچه دست مسکن مهر پردیس شد.
 
متقاضی مسکن مهر: ما نماینده نداریم و  2 آبان می‌آییم تا حقمان را بگیریم.
 
عفت: واقعا مدیران در مسکن مهر درک درستی از شرایط زندگی متقاضیان ندارند. آقای مهر آبادی اگرمردم پول داشتند در مسکن مهر ثبت نام نمی‌کردند که بیایند در بیابان زندگی کنند وسط شهر می‌خریدند.
 
لیلا: متقاضی مسکن مهر پردیس فاز 11 هستم تقاضای تحویل هرچه سریعتر خانه ام باقیمت واقعی وحذف اجاره عرصه ؛ حذف سود مشارکت ؛ وهمینطور تحویل با تمام امکانات و نصبیات درج شده در قرار داد دارم ضمنا هیچکس را بعنوان نماینده قبول ندارم 2 آبان مقابل وزارت راه می آیم و خواستار کتبی شدن بیانیه 4 مهر هستم
 
مهناز: سلام متقاضی فاز 11 مسکن مهر هستم و واقعا از بس پیام گذاشتم وصدایم به جایی نرسید خسته شدم به وعده هایتان عمل کنید تمام سرمایه ما سالهاست دست شماست خانه هایمان را می خواهیم هر چه سریعتر کمی به فکر ما قشر ضعیف باشید صبرمان حدی دارد ما در این چند سال ضرر مالی زیادی متحمل شدیم درک کنیدما نباید شما رادرک کنیم ما به دولت اعتماد کردیم.
 
محمد: تا کی باید صبر کنیم ما اگر پول داشتیم که در مسکن مهر ثبت نام نمی‌کردیم. پولمان 5سال خوابیده و ما هم رها شدیم. در آن زمان جزو قشر ضعیف بودیم با این کار مسئولان و بی تدبیری آنها به قشر خار و خفیف وله شده تبدیل شدیم خدایا به داد برس.
 
متقاضی مسکن مهر هستم هیچ نماینده ای ندارم و به هیچ عنوان اضافه قیمت را نمیدهم
 
وزارت راه و شرکت عمران جواب بیانیه ما متقاضیان را بدهند. مردم خودشان نماینده خودشان هستند. دلال ها که قبلا خود رانماینده مردم اعلام می‌کردند به متقاضیان ضرر وارد کردند. چهار سال مبلغ 28میلیون در حساب شرکت های مربوطه است بدون هیچ سود. ما توانایی پرداخت بیشتر را نداریم.
 
داوود دلیر: سلام متقاضی مسکن مهر پردیس هستم فاز 11. مسکن مهر به نام افراد کم توان از نظر مالی استارت خورد و متاسفانه اخرش وصل شد به افراد پر درامد ما اگر توان پرداخت این مبالغ رو داشتیم فرم ج ما سبز نمی‌شد و از قبل صاحب خانه بودیم. نه صدقه خواستیم و نه ظلم این وظیفه هر دولتیه که برای اقشار کم درامد مسکن تهیه کنه ولی متاسفانه این مسیر در ایران تغییر پیدا کرده و به نفع سرمایه داران و دلالان شده و در آخر هرکس نماینده واحد خودش است. ما نماینده‌ای نداریم و نماینده نمی‌خواهیم و از آن شخصی که خودش را نماینده جا زده شکایت داریم و خواستاد رسیدگی به این موضوع هم هستیم با تشکر از خبرگزاری مردمی تسنیم.
 
متقاضی مسکن مهر: مسئولان مسکن مهر متوجه نمی‌شوند یا خوشان را به متوجه نشدن می‌زنند؟ شما باید خسارت و ضرر و زیان متقاضیان برای سالها تاخیر در تحویل واحدها را بپردازید. تاخیری که باعث از هم پاشیدن خیلی از زندگیها شد. تاخیری که باعث خم شدن کمر خوانواده ها زیر اجاره خانه ی سنگین ناشی از نداشتن پول برای پول پیش خانه شد. شما به دلیل تاخیراتتان بدهکار مردم هستید... ولی با کمال وقاحت بابت همین تاخیرات مبلغ آورده متقاضی را بالا میبرید با این بهانه که هزینه ساخت و ساز بالا رفته و ... شرم بر شما.
 
علی بهاری: سلام متاسفانه مسکنی که قرار بود مهر باشد و ١٨ ماهه تحویل شود بعد از ٥سال علاوه بر اینکه خبری از آن نیست به علت سوء مدیریت وکم توجهی وزارتخانه مربوط وشخص وزیر آقای آخوندی،بیشرمانه درخواست مبلغی اضافه درحد ٢برابر وبیشتر جهت تحویل می‌کنند.هزینه های زیرساخت که مربوط به دولت است را از کسانیکه هست و نیست خود را فروخته‌ و برای مسکن مهر داده اند، دریافت می‌کنند. خواهشا از شما درخواست داریم به عنوان رسانه پیگیر حق وحقوق اقشار پایین دست جامعه باشید باتشکر.
 
 متقاضی مسکن مهر: اولا که ما هریک به تنهایی نماینده خودمان هستیم. نیاز به نماینده دیگه ای نداریم. ثانیا برای فرار از این بحرانی که خودتان برای مردم درست کرده‌اید مردم را قربانی نکنید.ثالثا حتی اشخاص بی سواد هم می‌فهمند که این قیمت ها به مسکن مهر 99 ساله وسط بیابون نمی‌خورد.
 
منتظر:چه ارتباطی بین یک بنگاه دار و معاون وزیر وجود دارد؟ آیا یک بنگاه دار می تواند دغدغه خانه دار شدن بیخانمان‌ها را داشته باشد؟
 
مسکن مهری: آیا وجدان در مسئولان وزارت راه و شهرسازی نقشی دارد؟ در این آغاز سرما هنوز بعد از جهار سال با همسر و فرزندانم آواره ام. شما که توان انجام یک طرح  را نداشتید چرا مردم را امیدوار به عدل اسلامی کردید ؟تا کی باید بسوزیم و بسازیم ؟خسته شدم نه پول اضافه ای دارم و نه توان حرکتی هرچه در می‌اورم خرج اجاره و دوا و دکتر وکرایه و خورد و خوراک زن و بچه می‌دهم.
 
پژمان: آقای روحانی! یکبار هم می‌شود از گوشه کنار این سرزمین خبر بیاید که به‌جای  اختلاسها و گمشدن ‌های چند میلیاری ، اعتبار و بوجه ای هم به مسکن مهر تعلق گرفته تا اندکی هم نور امیدی از پیدا شدن کلید! جنابعالی در اذهان این ملت شریف و زحمتکش نقش ببندد؟
 
خالقی فاز 11: بارها و بارها اعلام کرده‌ایم که نماینده نداریم و در روز 2 آبان با اقتدار هرچه تمامتر شرکت کرده و خواهان جوابی درست ومنطقی از طرف مسئولان هستیم و تا حصول نتیجه به این راه ادامه خواهیم داد...
 
علیرضا:سلام وقت بخیر آیا کسانی که مسکن مهر ثبت نام کردند از روی سر خوشی و پس انداز این کارو کردن و فکر کردن که برای آینده فرزندانمان پس انداز و سرمایه گزاری کنیم.نه عزیز من ، از روی بد بختی و نداری تن به این مسئله دادیم. با بی برنامگی و کم لطفی مسئولان تا کنون مانده ایم و همچنان در به در این خانه و آن خانه.
 
متقاضی: باسلام واقعا چرا با بندگان خدا این کارها را می‌کنید آیا عدالت حضرت علی (ع) این است؟ واقعا بترسید از آه مردم و حق الناس ما متقاضیان هیچ نماینده ای نداریم
 
شهرتی: واقعا درک درستی ندارند. اگر پول داشتیم که دست به دامن مسکن مهر نمی‌شدیم.
 
علی: سلام ما هیچ نماینده ای نداریم. 4 سال صبر کردیم با تمام نداری ها انواع وامها را گرفتیم تا این آورده رو به رشد را پرداخت کردیم ولی دیگر نمی توانیم نداریم چه کسی می‌خواهد اقساط را پرداخت کند؟ از اسم وام و قسط و آورده تمام وجودم می لرزد. یعنی هیچ کس جوابگوی ما نیست? ما که داشتیم با همه نداری‌هامان می ساختیم. الان تمام زندگیمان را باخته‌ایم.
 
متولد مهر: نمایندگانی که عمران پردیس با آنها طرف مذاکره می‌شود از خودشان است. ما متقاصیان مسکن مهر پردیس هیچ نماینده ای را از طرف خودمان انتخاب نکرده‌ایم لذا کسانی که خود را نماینده ما جا زده‌اند فاقد صلاحیت هستند.
 
نسرین:سلام. از این همه جلسه خسته شدیم، از این همه چایی خوردن بارؤسا خسته شدیم، از این همه دروغ ووعده خسته شدیم،این جلسات برای من مستاجر خانه وسر پناه نمی‌شود این جلسات فقط برای مشغول کردن من متقاضی است تا مدیران به حقوق های نجومی شون برسند به ولله خدایی هم هست بترسید از روزی که خشک وتر باهم بسوزند.
 
تسنیم

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید