ادعای جنجالی ترامپ درباره توافق با ایران

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد در صورتی که در انتخابات ماه نوامبر پیروز شود ظرف یک ماه ایرانی‌ها با وی توافق خواهند کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد در صورتی پیروزی در انتخابات ظرف یک ماه ایرانی‌ها با وی توافق خواهند کرد.

بر این اساس، به تازگی متن کامل مصاحبه ترامپ با برنامه رادیویی راش لیمبو منتشر شده است. این مصاحبه جنجالی به دلیل آنکه رئیس جمهور آمریکا از الفاظ زننده و زشت علیه ایران استفاده کرد مدتی در کانون انتقادات قرار داشت.

ترامپ در این مصاحبه تاکید کرد: دولت ایران به دلیل اقدامات من ورشکسته شده است. آن‌ها در صورت پیروزی من در انتخابات ماه نوامبر ظرف یک ماه به یک توافق فوق العاده با ما دست خواهند یافت. تهران خیلی دوست دارد که من بازنده انتخابات باشم!

وی افزود: ایران قبلاً کشور ثروتمندی بود. دولت اوباما به آن‌ها ۱۵۰ میلیارد دلار پول و بعلاوه ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد پرداخت کرد. آن‌ها هم اینک به دلیل اقدامات دولت من فقیر شده اند. دیگر گروه‌های تروریستی فعالیت سابق را ندارند، چون دیگر ایران پولی برای کمک به آن‌ها ندارد. ایران هم اینک یک کشور ورشکسته است.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران اگر اقدامی علیه ما انجام دهد با پاسخی هزار برابر بزرگتر مواجه خواهد شد. اگر آن‌ها کار بدی با ما انجام دهند بلایی سرشان خواهیم آورد که سابقه نداشته است. آن‌ها دیگر مثل گذشته ثروتمند نیستند تا از گروه‌های نیابتی خود مانند حماس حمایت کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید