اخراج گسترده کارگران یک شرکت در بندر ماهشهر

فرماندار ماهشهر گفت: طبق اعلام مدیرشرکت لوله سازی ماهشهر تعداد ۱۰۸ نفر از کارگران این شرکت به دلیل مشکلات مالی از کار اخراج شدند.
اخراج گسترده کارگران یک شرکت در بندر ماهشهر

محسن بیرانوند دوشنبه شب اظهار داشت: این شرکت به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت حقوق و دستمزد ناچار به اخراج این تعداد از کارگران خود شده است. وی افزود: طبق پیگیری انجام شده، این شرکت ضمانت نامه ای نزد بانک تجارت دارد که در صورت تامین اعتبار از سوی این بانک تا حدودی می توان مشکل مالی شرکت لوله سازی ماهشهر را حل کرد.

بیرانوند ادامه داد: طی روزهای آینده جلسه ای با مدیران بانک تجارت برگزار می شود تا در صورت بررسی موضوع و امکان تامین مالی مشکل مالی کارخانه مذکور برطرف شود. وی بیان داشت :مشکل شرکت لوله سازی ماهشهر از طریق استانداری خوزستان پیگیری شده و درخواست تشکیل جلسه کمیسیون کارگری نیز در استان ارائه شده تا بتوان در این نشست به مشکلات کارگران این شرکت رسیدگی کرد. به گزارش ایرنا برخی کارگران شرکت لوله سازی ماهشهر اظهار داشتند این شرکت تابستان امسال نیز حدود ۱۰۰ نفر از کارگران خود را اخراج و تعدیل کرده است. گفته می شود کارخانه مذکور در پنج ماه اخیر هیچ تولیدی نداشته است، در حال حاضر ۱۷۰ کارگر در این شرکت شاغل هستند که با توجه به توقف تولید، سرنوشت نامشخصی دارند. شرکت لوله سازی ماهشهر که لوله های قطور فولادی تولید می کند در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهردر استان خوزستان واقع است.

ایرنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید