اختراعی جدید؛انتقال شارژ از موبایلی به موبایل دیگر

شرکت سونی موفق به ثبت اختراعی جالب برای انتقال شارژ از موبایلی به موبایل دیگر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه سان؛ شرکت سونی موفق به ثبت امتیاز انحصاری اختراعی شده که می‌تواند  میان تمام دستگاه‌های هوشمند موبایل در سراسر جهان دوستی و ارتباطی نزدیک بوجود آورد. اختراع جدید سونی در ارتباط با امکان انتقال شارژ باتری از موبایلی به موبایل دیگر است. 

 

ثبت اختراعی جدید از سوی سونی/ انتقال شارژ از موبایلی به موبایل دیگر

 

در این اختراع، انرژی در گوشی هوشمند اول به امواج رادیویی تبدیل می‌‌شود و پس از انتقال به گوشی هوشمند دوم دوباره به شکل انرژی برمی‌گردد.

 

در دنیای کنونی که اغلب ابزارها هوشمند شده‌اند، باتری‌ها چندان با فناوری‌های روز پیش نرفته و هنوز هوشمند نیستند. تحقیقات زیادی برای افزایش طول عمر باتری‌ها انجام شده؛ اما در نهایت سونی به اختراع جدیدی رسید که می‌تواند به تمام مشکلات خاتمه دهد. در این اختراع می‌توان شارژ باتری‌های موبایل را با شیوه‌ای جدید و بی سابقه تامین کرد؛ به این ترتیب که می توانید شارژ گوشی هوشمندتان را از طریق گوشی‌های شارژ شده دیگران تامین کنید.

 

ثبت اختراعی جدید از سوی سونی/ انتقال شارژ از موبایلی به موبایل دیگر

 

این حق اختراع اواخر سال ۲۰۱۶ ثبت شد و ایده‌ای تکامل‌یافته‌ای از شارژ وایرلس دستگاه‌های دیجیتال است. 

 

سونی در توضیح این اختراع اعلام کرد سامانه جدید قادر به شناسایی دستگاه‌های نیازمند شارژ است و می‌تواند با انتقال دو طرفه انرژی به شارژ آنها کمک کند. البته این کار بدون اجازه گوشی هوشمندی که قرار است از آن شارژ باتری بگیرد، امکان‌پذیر نیست. 

 

کاربر می‌تواند همانند زمانیکه در جستجوی اتصالات وای‌فای است، با راه‌اندازی این سیستم محیط اطراف را برای یافتن شارژ اسکن کند. 

 

ثبت اختراعی جدید از سوی سونی/ انتقال شارژ از موبایلی به موبایل دیگر

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید