مدیرعامل جهان نوین آریا خبر داد

احتمال تولید محصولات نیسان در ایران

مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا از همکاری مجموعه نیسان و شرکت پارس‌خودرو برای تولید محصولات جدید در ایران خبر داد.
احتمال تولید محصولات نیسان در ایران

به گزارش صنعت نویس،سیروس جوکار در حاشیه رونمایی از محصول ایکس تریل ۲۰۱۸ برند نیسان در نشست خبری با اصحاب رسانه از مذاکرات میان دو مجموعه برای همکاری به‌منظور تولید خودروهای نیسان در ایران در سال‌جاری خبرداد. وی با اشاره به اینکه هنوز مذاکرات مربوط به این همکاری ادامه دارد و تصمیماتی اتخاذ نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر تولید چند محصول نیسان در ایران هدف‌گذاری شده که محصول «کیکس نیسان» نیز از جمله آنهاست، اما هنوز تصمیمات نهایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه جهان‌نوین آریا در سال‌جاری برنامه‌‌ای برای افزودن محصولات جدید به واردات برند نیسان ندارد، گفت: فعلا بر روی دو محصول موجود فعالیت کرده و در صورت استقبال در کشور بر روی واردات محصولات با کاربری عمومی و اقتصادی همچون ون، فعالیت می‌کنیم.

مدیرعامل جهان نوین آریا تاکید کرد: این شرکت در سال‌جاری تلاش می‌کند تا با سازماندهی در حوزه ارائه خدمات و برنامه‌های تعریف شده در حوزه تولید، این برنامه‌ها را با قدرت بیشتری مدیریت کند و در سال‌های آتی واردات محصولات جدید برند نیسان به ایران را در دستور کار قرار دهد.

جوکار با اشاره به اینکه محصول ایکس تریل جدید با نرخ ارز مصوب بانک مرکزی ۳۴۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده افزود: هنوز به‌دلیل راه‌‌اندازی نشدن سامانه جدید بانک مرکزی مجبور به توقف فروش این محصول شده‌‌ایم؛ چراکه بدون تخصیص ارز اجازه واردات نداریم و در انتظار نهایی‌شدن سامانه بانک مرکزی هستیم.

جوکار با اشاره به سیاست‌های دولت مبنی بر کاهش واردات گفت: مجموعه ما تا زمانی که اجازه واردات در کشور وجود داشته باشد فعالیت می‌کند و در زمان حاضر نیز اگرچه دولت اقبالی به واردات ندارد، اما منعی هم برای این موضوع وجود ندارد.

جوکار همچنین با اشاره به تحریم‌‌های موجود و احتمال تحریم‌های جدید نیز گفت: مجموعه ما تلاش کرده تا با توجه به اقتصاد عمومی کشور فعالیت‌های وارداتی را انجام دهد و بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آسیایی نیز تمایل دارند تا در بازار ایران فعالیت کنند براین اساس تا زمانی که محدودیت‌های موجود بر فعالیت ما تاثیر نگذارند به کارمان ادامه خواهیم داد.

عضو هیات مدیره و مدیر فروش شرکت جهان نوین آریا نیز در این نشست خبری با تاکید بر اینکه استراتژی این شرکت در سال‌جاری ارتقای ارائه خدمات به مشتریان و حفظ رتبه‌های مربوط به ارائه خدمات به مشتریان است، گفت: ما به‌دنبال ارائه خدمات نوین به مشتریان خود هستیم و پس از پیشبرد برنامه‌های شرکت در این زمینه، اقدام به توسعه شبکه و افزایش واردات محصولات خواهیم کرد.

امیرحسن امیری همچنین درباره ارتقای گارانتی و تغییر شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت گفت: گارانتی نیسان در تمام دنیا ۳ ساله و ۸۰ هزار کیلومتر است اما به‌دنبال طراحی و اجرای پکیج‌های ۵ ساله برای گارانتی محصولات هستیم. وی ادامه داد: همچنین به‌دنبال تنوع بخشی به شرایط فروش اقساطی هستیم که مذاکراتی با برخی بانک‌ها و لیزینگ‌ها نیز در این زمینه انجام شده است.
دنیای اقتصاد

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید